کمک به خیریه با پاهای برهنه! +عکس



اخبارگوناگون - کمک به خیریه با پاهای برهنه! +عکس

"ریچارد هادینگ" راهی تازه برای کمک به خیریه پیدا کرده است و قصد دارد آن را به همه دنیا نشان دهد. این مرد برای کمک به خیریه و برای همدردی با فقیران قصد دارد کل سال آینده را بدون کفش و جوراب سپری کند تا هم کمکی جمع کرده باشد هم سختی آن ها را به مردم نشان دهد.

هر انسانی به نوع خود دست دارد به خیریه ها کمک کند و در ثواب حاصل از آن شریک باشد. این کار هم عاقبت خوبی را برای انسان رقم می زند و هم باعث می شود تا عده از خانواده های فقیر نیز خوشحال شوند.

پرداخت پول یکی از رایج ترین راه های کمک به خیریه است اما عده ای نیز راه های مختلف و عجیبی را برای کمک به خیریه انتخاب می کنند. ساخت تابلو یا درست کردن مدرسه هم می تواند راه های کمک به خیریه باشد.

اخبار , اخبار گوناگون ,کمک به خیریه

"ریچارد هادینگ" راهی تازه برای کمک به خیریه پیدا کرده است و قصد دارد آن را به همه دنیا نشان دهد. این مرد برای کمک به خیریه و برای همدردی با فقیران قصد دارد کل سال آینده را بدون کفش و جوراب سپری کند تا هم کمکی جمع کرده باشد  هم سختی آن ها را به مردم نشان دهد.

این مرد اهل کنتاکی که خود آرایشگر است تا به حال کمپین هایی را نیز برپا کرده است تا افرادی که دوست دارند هم کمک های خود را ارائه کنند و هم اینکه اگر مایل باشند به این حرکت انسان دوستانه که بیشتر برای کودکان آماده شده است ملحق شوند.

او می گوید ابتدا اینکار بسیار سخت بود و ابتدا هیچکس به من توجهی نداشت ولی پس از آنکه دو ماه این حالت را ادامه دادم برای اولین بار بود که کسی تنها 5 دلار به کمپین کمک کرد و روحیه ای دوباره به من داد تا کارم را ادامه دهم.

اخبار , اخبار گوناگون ,کمک به خیریه

اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------