عجیب‌ترین بچه‌های دنیا +عکس



بچه های زیادی در طول شبانه روز در نقاط مختلف دنیا به دنیا می آیند و هرکدام از Hن ها شکل مخصوص به خودش را دارد اما برخی از این بچه ها از هر جهتی با دیگران فرق دارند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، مشکلات ژنتیکی، آسیب های هنگام به دنیا آمدن و هزاران دلیل دیگر باعث می شود تا بچه ها از حالت عادی خود خارج شوند و به بچه های استثنایی تبدیل شوند. این بچه های عجیب گاهی از مهلکه نجات پیدا می کنند اما برخی دیگر زیاد زنده نمی مانند و زود می میرند.

عجیب‌ترین بچه‌های دنیا

کوچک ترین بچه دنیا

در سال 2006 یک بچه در آمریکا متولد شد که تنها 21 هفته سن داشت. این در حالی است که هیچ بچه ای زودتر از 23 هفته زنده نخواهد ماند و لی این کوذک که آملیا نام داشت زنده ماند. او در بدو تولد حتی توانایی گربه کردن را هم نداشت. آملیا در هنگام تولد تنها 500 گرم وزن داشت اما با چند ماه زندگی در دستگاه او از بیمارستان مرخص شد و هم اکنون زندگی خوبی دارد.

عجیب‌ترین بچه‌های دنیا

دختر بچه یک چشم

در سال 2006 بچه دیگری نیز به دنیا آمد که تنها یک چشم بر روی سرش داشت. به گفته پزشکان این دختر بچه هندی به علت استفاده مادر او از قرص های ضد سرطانی به این شکل بدنیا امده است این درحالی است که برخی دیگر از پزشکان به این دلیل ایمان ندارند و می گویند تنها مشلات ژنتیکی باعث این موضوع شده است. البته این دختر بچه نتوانست زیاد زندگی کند و بعد از یک روز مرد.

عجیب‌ترین بچه‌های دنیا

پسر قورباعه ای

در سال 2007 در نپال بچه ای متولد شد که همچنان پزشکان در مورد شرایط آن متحیر اند. این بچه هیچ گردنی نداشت و سرش بسیار بزرگتر از بدنش بود. همچنین چشمای بسیار بزرگی داشت که اورا بی شباهت به قورباغه نکرده بود. این بچه تنها نیم ساعت زنده بود اما در همین مدت کم نیز جمعیت عظیمی را به سوی خودش کشاند. مادر این بچه می گفت در دوران بارداری هیچ داروی مصرف نکرده است و همچنین هیچ مشکلی نیز نداشته است. پزشکان همچنان نیز به دنبال دریافت علت مشکل این بچه هستند.

عجیب‌ترین بچه‌های دنیا

بچه 7 کیلویی

در سال 2007 و در سیبری بچه ای متولد شد که رکورد سنگین ترین بچه را شکست. او در زمان تولد نزدیک به 7.75 کیلوگرم وزن داشت. مادر این بپه می گوید من در زمان بارداری همه چیز می خوردم و بیشتر کربوهیدرات مصرف می کردم. اوهمچنین گفت که فرزند قبلی اش نیز بیش از 5 کیلوگرم وزن داشته است.

عجیب‌ترین بچه‌های دنیا

پسر بچه سه دست

در سال 2008 در چین بچه ای به دنیا آمد که در عین نا باوری سه دست داشت. این بیماری که بسیار نادر است بر اساس مشکلات ژنتیکی در این بچه به وجود آمده بود و باعث شده بود تا با سه دست به دنیا آید. البته پزشکان چینی بعد از یک عمل سخت توانست بازوی سوم این بچه را جدا کنند و او را بهبود بخشند.

عجیب‌ترین بچه‌های دنیا

دختر یک ساله با بدنی 80 ساله

وجود یک بیماری و اختلال پوستی نادر در یک دختر بچه یک ساله چینی سبب شده است تا وی همانند یک زن 80 ساله به نظر برسد. این دختر که در سال 2011 به دنیا امد "یوکسین" نام دارد به سبب بیماری اش لقب مادر بزرگ را گرفته است . گفته می شود وی به یک بیماری بسیار نادر پوستی بنام "کاتیس لاکسا" مبتلا است .کاتیس لاکسا به بافت های پوستی بدن حمله ور می شود و باعث چروکیدگی، شل شدن اندام های پوستی و از بین بردن سلول های جوان پوست خواهد شد. این یک بیماری بسیار نادر است و تنها 200 خانواده در دنیا به آن مبتلا هستند.

عجیب‌ترین بچه‌های دنیا

پسری که سالی 5 بار میمیرد

در شهر گلاسکو در کشور اسکاتلند پسری 3 ساله زندگی می کند که دچار سندرمی خاص است که باعث می شود قلب او ناگهان از کار بیفتد.قلب"آرون" 3ساله معمولا در هر حمله 7 دقیقه از کار می افتد و در این مدت اعضای خانواده وی که همگی برای کار با دستگاه شوک الکترونیکی آموزش دیدند وی را کمک می کنند. بیماری او که "سندرم مرگ ناگهانی" است در سه ماه گذشته باعث شده است تا قلب وی 3 مرتبه از کار بیفتد. پزشکان پیش بینی می کنند که احتمالا قلب این کودکان در هر سال 5 بار از کار خواهد افتاد.

عجیب‌ترین بچه‌های دنیا

کودکی که از گرما میمیرد

"فرد جيمز" كودك 3 ساله اي است كه به خاطر ابتلا به يك بيماري ژنتيكي نادر، بدن او قادر به تبادل حرارت با محيط نيست و در واقع هيچگاه عرق نمي كند. پدر و مادر اين كودك مجبورند هميشه او را با استفاده از دستگاه ها خنك كننده، اسپري آب و تكه هاي يخ خنگ نگاه دارند، در غير اينصورت احتمال مرگ كودك بر اثر بالارفتن زياد دماي بدنش وجود دارد.

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------