با "ايرينا شايک" معشوقه زیبا و جنجالي کریستین رونالدو آشنا شويد +عکس



به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: او با نام اصلي "ايرينا شايخليواموا" در 6 ژانويه سال 1986 در روسيه متولد شده است ، مادر او يک معلم موسيقي در مدرسه بود و هميشه آرزو داشت او نيز روزي موسيقي بخواند به همين دليل او در سن 9 سالگي وارد مدرسه موسيقي شد و مدت 7 سال در آنجا تحصيل کرد اما چون اين مسئله برايش خسته کننده بود خيلي زود نوازندگي پيانو و اجرا در گروه کر را رها کرد.

 کریستین رونالدو,معشوقه کریستین رونالدوی

 پدر وی نیز در يک معدن زغال سنگ کار ميکرد و زمانيکه او يک دختر کوچک مدرسه اي بود درگذشت.
او تنها يک خواهر با نام "تاتيانا" دارد . مادر او براي رفع مشکلات خانواده مجبور بود در دو جاي مختلف کار کند. اما خانواده کوچک و سه نفري آنها هميشه از يکديگر درمقابل مشکلات حمايت ميکردند.
او مدتي به عنوان بازارياب مشغول به کار شد و در همان زمان با ديدن يک آگهي به مدرسه زيبايي شهرشان پيوست و در آنجا بود که زندگي او براي هميشه دگرگون شد. يک آژانس مدلينگ خصوصي او را کشف کرده و به خدمت گرفت.

  کریستین رونالدو,معشوقه کریستین رونالدوی

 او بعدها کارش را به صورت حرفه اي با کار در اروپا در سال 2005 آغاز کرد و براي اولين بار درسن 19 سالگي و در پاريس به صورت يک مدل حرفه اي روي صحنه رفت.
از سال 2010 او وارد رابطه اي جدي و جنجالي با يکي از پرطرفدارترين فوتباليستهاي حرفه اي جهان "کريستيانو رونالدو" پرتقالي شد . آنها در يک همايش مد مربوط به برند معروف آرماني با يکديگر آشنا شدند و رابطه شان همچنان ادامه دارد.

منبع:pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------