متفاوت‌ترین درخت‌های کریسمس در دنیا +عکس



اخبار گوناگون - متفاوت‌ترین درخت‌های کریسمس در دنیا +عکس

کریسمس یا همان جشن سال نوی میلادی یکی از مواردی است که بسیاری از مردم جهان هرساله آن را برگزار می کنند. درخت کاج نماد این جشن بزرگ است. با توجه به اینکه تنها 4 روز از آغاز سال 2014 می گذرد و حال و هوای کریسمس همچنان دیده می شود بد نیست نگاهی به درخت های متفاوت در سراسر دنیا بیاندازیم .

درخت کریسمس یکی از مهمترین سمبل های این جشن است و بسیاری از خانواده هایی که کریسمس را جشن می گیرند نیز آن را تهیه می کنند. این درخت همچنین وسیله ای برای ثبت رکوردهای مختلف تا به حال بوده است.

درخت کریسمس آواز خوان

اخبار,اخبار گوناگون,متفاوت ترین درخت های کریسمس,تصاویر درخت کریسمس آواز خوان


یکی از درخت های بسیار جالبی که در روزهای نزدیک به کریسمس از آن رونمایی می شود درخت آواز خوان است. این درخت که از سال 1953 تا به امروز همیشه ساخته می شود از افراد داوطلبی تشکیل شده است که برای چند روز وارد یک درخت بزرگ شده و شروع به خواندن سرودهای سال نو می کنند. در چند سال اخیر از این درخت به عنوان یک سنت یاد شده است و افراد بسیاری برای تماشایی آن وارد کلیسای شهر چارلوت می شوند.

درخت کریسمس شیشه ای

اخبار,اخبار گوناگون,متفاوت ترین درخت های کریسمس,تصاویر درخت کریسمس شیشه ای


درخت شیشه ای هنری است به دست "سیمونه سندایس" که اصلیتی ایتالیایی دارد و در یکی از میادین شهر ونیز این درخت عجیب را بنا کرده است. این درخت با استفاده از شیشه های لوله ای شکل ساخته شده و 8.5 متر ارتفاع دارد. به گفته افرادی که در ساخت این درخت مشاکرت داشته اند این درخت سه تن وزن داشته و از 1000 شیشه تشکیل شده است. رنگ های مختلف و البته زیبایی خاص این درخت آن را منحصر به فرد کرده است.


بلندترین درخت شناور

اخبار,اخبار گوناگون,متفاوت ترین درخت های کریسمس,تصاویر بلندترین درخت شناور


در اوایل ماه دسامبر امسال بزرگترین و بلندترین درخت شناور دنیا در ریودوژانیرو روشن شد. این درخت دارای ویژگی های مختلف است و نزدیک به 542 تن وزن دارد. این درخت همچنین با 85 متر ارتفاع یکی از بلندترین درخت های کریسمس به شمار می رود.  این درخت دارای 3.1 میلیون چراغ همیشه روشن است که در نوع خود یک رکورد محسوب میشود.

درخت شکلاتی

اخبار,اخبار گوناگون,متفاوت ترین درخت های کریسمس,تصاویر درخت شکلاتی


فرانسه کشوری است که به داشتن شکلات های بسیار خوب معروف است و از همین رو یک درخت کریسمس شکلاتی نیز در این کشور شاید به نظر عادی برسد. این درخت که نزدیک به 10 متر ارتفاع دارد از بیش از 400 کیلوگرم شکلات تهیه شده است و قرار است قطعات آن به نفع خیریه کودکان بی سرپرست فروخته شود.

گران ترین درخت کریسمس

اخبار,اخبار گوناگون,متفاوت ترین درخت های کریسمس,تصاویر گران ترین درخت کریسمس


چندی پیش در یکی از هتل های دبی درختی رونمایی شد که عنوان گران ترین درخت کریسمس را به همراه دارد. این درخت بر روی یک پایه از طلا گذاشته شده است و روی آن نیز تنها با الماس های مختلف و طلا تزئین شده است.  به طور کلی نزدیک به 180 الماس روی این درخت به کار رفته است و نزدیک به 11 میلیون دلار نیز قیمت گذاری شده است.

درخت کریسمس طلایی

اخبار,اخبار گوناگون,متفاوت ترین درخت های کریسمس,تصاویر درخت کریسمس طلایی


یک جواهر فروش ژاپنی به تازگی از یک درخت کریسمس تمام طلا رونمایی کرده است. او این درخت 2.4 متری را به کمک شرکت والت دیزینی ژاپن ساخته است. این درخت نزدیک به 20 کیلوگرم طلای خالص دارد و قیمت آن نیز نزدیک به 4.2 میلیون دلار اعلام شده است. این درخت تا اواخر سال 2012 در مغازه طلا فروشی باقی می مانند و به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

بلندترین درخت لگویی

اخبار,اخبار گوناگون,متفاوت ترین درخت های کریسمس,تصاویر بلندترین درخت لگویی


در ابتدای سال 2012 سرزمین لگو در اقدامی جالب بلندترین درخت لگویی دنیا ساخت. این درخت که نزدیک به 9 متر ارتفاع دارد از بیش از 400 هزار تکه لگو ساخته شده است و 10 هفته نیز زمان برای ساخت آن صرف شده است. این درخت همچنین 6 هزار کیلوگرم وزن دارد و  تا اخر سال 2012 نیز به نمایش گذاشته خواهد شد و سپس بعد از آن ممکن است تخریب شود.

بزرگترین درخت کریسمس

اخبار,اخبار گوناگون,متفاوت ترین درخت های کریسمس,تصاویر بزرگترین درخت کریسمس


هشت سال پیش یک درخت بلوط به عنوان بزرگترین درخت کریسمس شناخته شده است که سنی نزدیک به 400 سال دارد. این درخت هر ساله با بیش از 5 هزار لامپ تزئین می شود.  تحقیقاتی که در مورد این درخت انجام شده است نشان می دهد که برای اولین بار در سال 1928 به عنوان درخت کریسمس انتخاب شده است.  این درخت نزدیک به 22 متر ارتفاع و 35 متر پهنا دارد.

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------