خونین ترین راه درمان بیماری ها +عکس



برای درمان هر بیماری نیاز به راه حلی ساده اما کاربردی است. علم پزشکی این روزها دیگر برای اکثر بیمارها راه حلی دارد اما باز هم در کشورهای مختلف مانند هند مردم از روش های سنتی و خطرناک دست بر نمی دارند.


به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، درمان هر بیماری نیاز به روش و متدهای تخصصی دارد زیرا هر مریضی شرایط خاص خود را داشته و نیاز است تا از راه درست درمان شوند. در این میان گاهی روش های سنتی تایید شده علمی نیز هستند که برای درمان بیماری ها به کار می روند اما باز هم عده ای علاقه به عجیب ترین روش های درمانی دارند.

یک از روش های سنتی و عجیب به هندوستان بر می گردد و با نام "تیغ زنی" شناخته می شود. این نوع روش درمانی بدین گونه است که برای درمان تمامی بیماری ها تنها از تیغ و زخم کردن بدن استفاده می شود.

 خونین ترین راه درمان بیماری ها

 این روش از گذشته تا به امروز وجود داشته است اما این روزها تنها یک حکیم هندی آن را انجام می دهد. حکیم "قیاس" در دهلی یک مطب خیابانی و غیر بهداشتی دارد و روزانه افراد زیادی را که به کارش اعتقاد دارند معاینه کرده و چند زخم در بدنشان ایجاد می کند.

او برای درمان بیماری های مختلف از گرفتگی عضلات تا سکته قلبی و حتی سرطان از تیغ استفاده می کند و قسمت های مختلفی از بدن را زخم میکند. پس از ایجاد زخم بیمار باید آنقدر خونریزی کند تا خونریزی خودش متوقف شود.

  خونین ترین راه درمان بیماری ها

 هندی ها اعتقاد دارند این روش به راحتی بیماری آن ها را درمان می کند. با این حال افراد زیادی بوده اند که نه تنها خوب نشده اند بلکه بیماری های بیشتری نیز دریافت کرده اند.

این روش عجیب در حالی انجام می شود که از نظر علمی تنها حجامت از طب سنتی تایید شده است و آن هم برای درمان بیماری هایی مانند کلسترول یا فشار خون موثر است. حجامت این روزها در کشورهای مختلف دنیا اجرا می شود و افراد زیادی از آن نتایج شگفت انگیز گرفته اند.

  خونین ترین راه درمان بیماری ها

 خونین ترین راه درمان بیماری ها

  منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------