طراحی عجیب ولوو برای کامیون سال2030 +عکس



به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تا به حال طرح های مختلفی برای خودروهایی که قرار است در آینده تولید شوند ارائه شده است این خودرو ها اغلب سواری و با سرعت های بالا و سوخت کم بوده اند و حرفی از کامیون به میان نبوده است.

 

"یوهان ژنگ" به تازگی نمونه هایی از یک کامیون آینده را ارائه کرده است که قرار است در سال 2030 وارد خیابان ها شود و به کمک آن هایی بیاید که نیازمند جابه جا کردن وسایل سنگین هستند.

 

طراحی عجیب ولوو برای کامیون سال2030

 

این طراح پیش بینی می کند در آینده شهرها به سه بخش تقسیم شوند: بخش اول در بالای ساختمان ها برای خودروهای تندرو اتوبان ساخته می شود. بخش دوم همان زمین است که خودروهای آرام و مردم حضور دارند و زیر زمین هم که مترو عبور می کند.

 

کامیون های که او طراحی کرده است برای دو حالت اول و دوم ساخته شده اند. این کامیون ها "کندوعسل" نامگذاری شده اند و دارای امکانات خاصی مانند کنترل از راه دور هستند.

 

طراحی عجیب ولوو برای کامیون سال2030

 

طراح اعتقاد دارد خودروهای پیشنهادی او به سرعت فراگیر می شوند و مردم قادر خواهند بود آن ها را با استفاده از اینترنت فراخوانی کنند و سپس بارها خود را سوار آن کرده و به سمت مقصد راهیش کنند تا او خودش راه را پیدا کند.

 

این خودرو همچنین می تواند در اتوبان های سرعت نیز رفته و پابه پای سریع ترین خودروهای دنیا حرکت کند. البته روی زمین تنها برای رفاه حال عابرین اماده حرکت می کند.

 

این خودرو به صورت خودکار از اینترنت هدایت می شود و همه آن ها در مراکزی به نام کندوی مرکزی پارک می شوند و هنگام فراخوانی از آن نقطه حرکت کرده و سمت درخواست کننده حرکت می کنند. این طرح قرار است توسط ولو اجرا شود.

 

طراحی عجیب ولوو برای کامیون سال2030

 

طراحی عجیب ولوو برای کامیون سال2030

 

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------