طراحی جدید این خودروها چنگی به دل نمی‌زند! +تصاویر جالب



اخبار گوناگون - طراحی جدید این خودروها چنگی به دل نمی‌زند! +تصاویر جالب

جدید بودن همیشه به معنی بهتر بودن نیست. گاهی اوقات طراح جدید خودروها در مدل های سال مانند مدل های قدیمی نظر علاقه مندان به خودرو را جلب نمی‌کنند.

دنیا مملو از خودروهای زیبا  با طراحی های چشم نواز است و هر روز نیز به مدل های جدیدتر با قابلیت های بیشتر و طراحی های متفاوت تر اضافه می شود.چنین برداشت می‌شود که خودروهای جدیدی که عرضه می شوند نسبت به مدل های قدیمی تر زیبا تر باشند و طراحی بهتری داشته باشند.اما واقعیت امر این است که این مساله همیشه صادق نیست. گاهی اوقات مدل های جدید عرضه شده از یک خودرو انطور که باید و شاید نسبت به مدل های قبلی مورد توجه قرار نمی گیرد.


در ادامه به لیستی از خودروها اشاره خواهیم کرد که از نظر منتقدین مدل های قدیمی آنها نسبت به مدل های جدیدتر زیباتر و بهتر هستند و مصداق عبارت "جدیدتر بودن به معنی بهتر بودن نیست" است.


دوج Charger
تنها چند هفته از معرفی داج چارژر جدید در نمایشگاه نیویورک می گذرد و یک مساله ای که نظر منتقدین را به خود جلب کرده این است که گویا در دپارتمان طراحی داج مشکلی بوجود آمده!
قسمت جلو و عقب شارژر جدید بیشتر یادآور خودرو دارت است  به طوری که گویا طراحی آن چیزی میان طراحی کلاسیک و جدید سر درگم باشد.


قدیمی

 اخبار,اخبار گوناگون,خودرو

 

 جدید

 اخبار,اخبار گوناگون,خودرو

 

شورولت Camaro
هنگامی که شورلت در سال 2008 مدل جدید کامارو خود را معرفی کرد مشخص بود که این خودرو عضلان به روزهای اوج خود برگشته است و به نسبت قدرت بالا ظاهری زیبا را ارائه کرده است. اما گویا اخیرا شورلت مسیر طراحی کامارو را گم کرده است.
طراحی جلوی کامارو جدید خوب و تهاجمی است اما چراغ های دراز و باریک عقب به نظر اصلا با شخصیت کامارو جدید همخوانی ندارد.


قدیمی

 اخبار,اخبار گوناگون,خودرو

 

 جدید

 اخبار,اخبار گوناگون,خودرو

 
مینی Cooper S
خودروهای مینی دیگر ماهیت نام خود را یدک نمی کشند. خودروهای عرضه شده توسط این شرکت هر ساله بزرگتر، هیکلی تر و زشت تر از سال قبل می شوند. به طوری که از طراحی زیبا و جمع و جور سال 1959 فاصله بیشتری می گیرند.
البته نباید از طراحی آینده‌نگر و شخصیت خاص آنها گذشت اما فاصله گرفتن آنها با طراحی کلاسیک و اولیه آن خیلی به ذائقه علاقه مندان این برند خوش نمی آید.

 

قدیمی

 اخبار,اخبار گوناگون,خودرو

 
جدید

 اخبار,اخبار گوناگون,خودرو

 

جیپ Cherokee
علاقه مندان به جیپ به احتمال زیاد به این مطلب موافق خواهند بود.
جیپ چیروکی بدون شک جزء مناسب ترین ها برای افراد آفرود باز بود و ظاهر جعبه ای آن علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده بود اما ظاهر جدید ظریف و چراغ های جلوی پولاریزه همه علاقه منذان را متعجب کرده است. امیدواریم حداقل عملکرد آن به خوبی جیپ های کروکی کلاسیک باشد.


قدیمی

 اخبار,اخبار گوناگون,خودرو

 

 جدید

اخبار,اخبار گوناگون,خودرو

 
فورد F150
این خودرو را می‌توان پر فروش ترین خودرو باربری دنیا نامید. اما فورد در طراحی جدید مدل 2015 این خودرو گویا از مسیر همیشگی خود خارج شده و ظاهر آن با جزئیات گویا در بدنه پف کرده آن جای نمی گیرد.
به همین دلیل نیز مشتریان این خودروی محبوب استقبال زیادی از آن نکردند.


قدیمی

 اخبار,اخبار گوناگون,خودرو

 

جدید

 اخبار,اخبار گوناگون,خودرو

 

هیوندای Genesis Coupe
زمانی جنسیس کوپه نه تنها به دلیل قیمت مناسب نسبت به دیگر خودروها بلکه تجربه رانندگی عالی یکی از پرفروش ترین خودروهای اسپورت موجود در بازار بود که طرفداران زیادی داشت.
اما چند سال بعد هیوندای مدلی جدید با طراحی و ظاهری جدید را عرضه کرد. با عرضه مدل جدید فروش این خودرو با کاهش چشم گیری رو به رو شد که بزرگترین عامل آن مورد پسند واقع نشدن ظاهر جدید آن در میان مشتریان علاقه مند به این خودرو بود.


قدیمی

 اخبار,اخبار گوناگون,خودرو

 
جدید

 اخبار,اخبار گوناگون,خودرو

 
نظر شما چیست؟ چقدر با نظر منتقدین در مورد ظاهر جدید مدل های اشاره شده موافقید؟
آیا خودروی دیگری را می شناسید که مدل های قبلی آن ظاهری زیباتر و چشم گیر تر داشته اند؟

اخبار گوناگون - بازار خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------