تیونینگ رویایی مرسدس بنز AMG کوپه+تصاویر



اخبار گوناگون - تیونینگ رویایی مرسدس بنز AMG کوپه+تصاویر

رؤیایی‌ترین تغییرات را باید در قلب این خودرو جستجو کرد. جایی که موتور V8 با حجم 5.5 لیتر مجهز به توربوشارژر دوقلو، تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی در بخش‌های فیلتر هوای اسپرت، تغییرات نرم‌افزاری مدیریت موتور، تغییر صدا خفه کن و خروجی اگزوز، بهینه‌سازی توربین‌ها و رادیاتور خنک‌کننده توربو و بهبود سرعت جریان هوا داشته است.

تیونر آلمانی، IMSA دست روی کوپه لوکس و اسپرت مرسدس یعنی S63 AMG و در عین توجه به ظرافت و زیبایی آن، بدون تغییراتی رادیکال در بدنه، قوای درونی و توانایی‌های این خودرو را ارتقایی چشمگیر داده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرسدس بنز AMG کوپه

 

نسخه ای که IMSA انتخاب کرده، کوپه ای با سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ 4MATIC می‌باشد. در طراحی بیرونی چرخ‌های 21 اینچی آلیاژی بسیار سبک‌وزن با تایرهای 255/35 در جلو و 295/30 در عقب جایگزین چرخ‌های استاندارد شده‌اند. این شرکت هنوز کیت آئرودینامیکی خاصی برای این خودرو تدارک ندیده است اما برای این منظور برنامه ای در آینده دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرسدس بنز AMG کوپه

 

اما رؤیایی‌ترین تغییرات را باید در قلب این خودرو جستجو کرد. جایی که موتور V8 با حجم 5.5 لیتر مجهز به توربوشارژر دوقلو، تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی در بخش‌های فیلتر هوای اسپرت، تغییرات نرم‌افزاری مدیریت موتور، تغییر صدا خفه کن و خروجی اگزوز، بهینه‌سازی توربین‌ها و رادیاتور خنک‌کننده توربو و بهبود سرعت جریان هوا داشته است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرسدس بنز AMG کوپه

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرسدس بنز AMG کوپه

 

این تغییرات در زیر کاپوت کشیده این خودرو باعث گردیده تا نیروی تولیدی آن از 585 اسب بخار به 720 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن از 900 نیوتن متر به 1080 نیوتن متر برسد. این ارقام حیرت‌انگیز، چیزی از خودروهای سوپر اسپرت کم ندارند.
اخبار گوناگون - صبحانه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------