مردي که با فریاد همه را از دنياي روياهايشان خارج کرد +تصاویر




يک عکاس تايلندي که از متروي شهري در اين کشور استفاده ميکرد متوجه شد همه مردم در واگنهاي مترو غرق در افکار خود و متوجه تلفن همراه و يا آي پد و لپ تاپ خود هستند، او در حرکتي جالب سعي کرد توجه آنها را جلب کند و سپس از حيرت و تعجب آنها از حرکت خود عکس برداري کند.
"بنز تاناچارت" يک عکاس و فيلم ساز تايلندي است ، او يک کلمه را با صداي بلند در مترو فرياد زده و درست در لحظه اي که همه حاضران در واگن با تعجب به سوي او برميگشتند از آنها عکس برداري ميکرد. نکته جالب اين تصاوير اين است که دقيقا همه حاضران سر خود را از روي تلفن و لپ تاپ و کتاب بلند کرده و با تعجب و در بعضي تصاوير با ناراحتي به او نگاه ميکنند.
او ميگويد ايده انجام اين کار از زمانيکه براي يک سال در نيويورک زندگي کرده به مغزش خطور کرده است و هنگاميکه دوباره به تايلند بازگشت تصميم گرفت آنرا عملي کند.
او ميگويد اين خيلي بد است که هرکس در دنياي خود زندگي کند و متوجه ديگران در اطراف خود نباشد . دنياي ما انسانهاي حال حاضر روز به روز کوچکتر مي شود ، شايد روزي برسد که حتي چهره همشهري هايمان برايمان خاطره شود . من با اين کار سعي کردم براي لحظه اي کوچک ديگران را متوجه اطراف خود کنم تا بدانند کجا هستند و در اطرافشان چه رخ ميدهد.

عکاس تايلندي , واگنهاي مترو  , اخبار گوناگون

عکاس تايلندي , واگنهاي مترو  , اخبار گوناگون

عکاس تايلندي , واگنهاي مترو  , اخبار گوناگون

منبع:pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------