مار؛ حیوان خانگی یک خانواده چینی



یک زن و مرد چینی از یک مار بیش از سه متری پینتون در خانه نگهداری می‌کنند. ..

به گزارش مهر،نگه‌داری از حیوانان خانگی مخصوصا برای کسانی‌که تنها هستند، اتفاقی طبیعی است که هم آن‌ها را از تنهایی درمی‌آورد و هم یک موجود را صاحب سرپناه می‌کنند. اما در این میان برخی هستند که حیوانات عجیبی را به خانه خود راه می‌دهند!

 

شی جیمین ۶۸ سال سن دارد و بازنشسته یک شرکت تولید گوشت است، او در سال ۲۰۰۹ یک مار پیتون را از مرگ حتمی نجات می‌دهد! یک فروشنده دوره‌گرد که ماهی و خزنده‌هایی را داشته همه آن‌ها را برای فروش گذاشته بود، اما کسی نبود که مار ۳۰ سانتی‌متری را بخرد و فروشنده هم که دیگر ناامید شده بود و می‌خواست او را بکشد یا در جایی رها کند، همان موقع جیمین به او می‌رسد و می‌فهمد می‌تواند مار را بدون پرداخت هیچ پولی به خانه ببرد.

 

در هفت سال گذشته این پیتون کنار زن و شوهر چینی زندگی کرده و آن‌ها هم از اینکه همه چیز زندگی‌شان را با او تقسیم کنند، مشکلی نداشته‌اند. البته مار کوچک دیگر چندان هم کوچک نیست و حالا بیش از سه و نیم متر طول و در حدود ۶۰ کیلو وزن دارد و به گفته دامپزشک او هنوز جوان است و بزرگتر هم خواهد شد.

 

جیمین و همسرش هیچ ترس و نگرانی از اینکه یک مار با آن‌ها زندگی می‌کند، ندارند. این مار پیتون در ماه زمستان به خواب زمستانی می‌رود و آن‌ها هم قفسش را به شکلی که برایش مزاحمتی ایجاد نشود، درست می‌کنند. 

 

البته نگهداری از این مار چندان هم آسان و بدون خرج نیست، مار نوجوان هر ماه ۸ مرغ متوسط یا ۵ مرغ بزرگ می‌خورد و البته هر روز هم دوش می‌گیرد.

 

جیمین می‌گوید که همسایه‌ها هم ارتباط خوبی با مار او ارتباط برقرار کرده‌اند و وقتی برای گردش بیرون می‌رود، دور او جمع می‌شوند و عکس می‌گیرند.

 

جیمین و همسرش دو دختر دارند که هر کدام زندگی خودشان را تشکیل داده‌اند و رفته‌اند، حالا این مار آن‌ها را از تنهایی درآورده و نگهداری از او سرگرم‌شان می‌کند. با این‌حال جیمین می‌گوید اگر زمانی احساس کند که نمی‌تواند از مار نوجوانش نگهداری کند، او را به یک باغ وحش می‌سپارد.  

 

اخبار,اخبارگوناگون,حیوان خانگی یک خانواده چینی

 

اخبار,اخبارگوناگون,حیوان خانگی یک خانواده چینی

 

اخبار,اخبارگوناگون,حیوان خانگی یک خانواده چینی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------