مرد تایلندی که ۱۲۰ زن دارد و همه آن‌ها می‌دانند



چند همسری در تایلند غیرقانونی است، اما این مانع مرد تایلندی از گرفتن ۱۲۰ زن و داشتن ۲۸ فرزند از آن‌ها شود. عجیب است که همه این زنان درباره یکدیگر می‌داند و با هم خوب هستن .

به گزارش برترین ها، تامبون پراسرت، اخیرا مجبور شد اعتراف کند که به طور غیرقانونی بیش از ۱۰۰ همسر دارد. این مرد ۵۸ ساله که صاحب یک کسب و کار ساختمانی موفق است به خبرنگاران گفته که ۱۲۰ همسر و ۲۸ فرزند در سراسر کشور دارد. اولین ازدواج او در ۱۷ سالگی بوده است و همسر اولش یکی دوسال از او کوچکتر بوده و سه فرزند از او دارد. بعد او شروع به گرفتن زنانی می‌کند که همگی زیر ۲۰ سال داشتند. هرچه تامبون بالغ‌تر می‌شد و صنعت ساختمانی اش بهتر می‌شد در هر جایی که خانه می‌ساخت یک زن می‌گرفت.

 

او ادعا می‌کند همه آن‌ها را دوست دارد و آن‌ها نیز دوستش دارند. هربار تامبون یک زن جدید می‌گرفت به او می‌گفت که چند همسر دیگر نیز دارند و به سایر همسرانش نیز می‌گفت که قصد دارد زن جدیدی بگیرد و هیچکدام مشکلی ندارند. او به همه آن‌ها احترام می‌گذارد و طبق آداب و رسوم و سنت‌ها به خانه عروس می‌رود تا از خانواده اش اجازه بگیرد. ۲۲ تا از همسرانش نزدیک خانه اش زندگی می‌کنند و بقیه در سایر نقاط تایلند هستند. مراقبت از ۱۲۰ زن و ۲۸ بچه هرگز برای تامبون مشکل ساز نبوده و همیشه همه چیز برای آن‌ها فراهم کرده و حتی برایشان خانه هم ساخته است. یکی از همسران او را که در مصاحبه کنار تامبون نشسته است در تصاویر زیر می‌بینید.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد تایلندی که ۱۲۰ زن دارد

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد تایلندی که ۱۲۰ زن دارد

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد تایلندی که ۱۲۰ زن دارد

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------