مرد هندی ۱۴۵ مدرک تحصیلی دارد



اخبار,اخبار گوناگون,مرد هندی ۱۴۵ مدرک تحصیلی دارد

فکر می‌کنید اخذ یک مدرک تحصیلی کار سختی است؟ ۱۴۵ مدرک چطور؟ پروفسور پارتهیبان که در چنای در هند تدریس می‌کند ۱۴۵ مدرک تحصیلی در طول ۳۰ سال کسب کرده است .

به گزارش برترین ها، فکر می‌کنید اخذ یک مدرک تحصیلی کار سختی است؟ ۱۴۵ مدرک چطور؟ پروفسور پارتهیبان که در چنای در هند تدریس می‌کند ۱۴۵ مدرک تحصیلی در طول ۳۰ سال کسب کرده است و هیچ برنامه‌ای برای توقف مطالعه و تحصیل ندارد. او ابتدا یک دانشجوی نامنظم بود که کار و درس را با هم انجام می‌داد و بنابراین امتحان و پروژه‌های نهایی او با شکست مواجه می‌شد. پس از اینکه سرانجام فارغ التحصیل شد، برای اداره قضایی کار کرد، اما تمایلش به تحصیل هرگز از بین نرفت. او به همه رشته‌ها و حوزه‌های تحصیلی علاقه داشت بنابراین تصمیم گرفت برگردد و مدرک دوم را بگیرد؛ و سپس مدرک سوم، و حالا ۱۴۲ مدرک دیگر.

 

او در دوره‌های مختلف به صورت همزمان شرکت می‌کرد و ۳۰ سال گذشته را دائما در حال آماده شدن برای امتحان‌های مختلف و درخواست دوره‌های جدید تحصیلی بوده است. او سه کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم، ۸ کارشناسی ارشد در رشته‌های حقوق، ۸ کارشناسی ارشد در رشته‌های بازرگانی، ۹ کارشناسی ارشد در اجرای کسب و کار، ۱۰ کارشناسی ارشد در رشته‌های هنر و ۱۲ رشته تحقیقاتی مختلف دارد! البته این ها تنها مدارک او نیستند.

 

وقتی از او پرسیده شد که آیا رشته تحصیلی هست که از آن لذت نبرد، با قاطعیت «ریاضیات» را نام برد. متاسفانه عوارض جانبی منفی برای این تحصیل دائمی وجود دارد. جذب شدید اطلاعات روی حافظه او تاثیر گذاشته و اکنون حتی به سختی چهره افراد و مسیر‌ها را شناسایی می‌کند. این مرد ۵۶ ساله هنوز تحصیل می‌کند و در دانشگاه‌های مختلف درباره موضوعات مختلف سخنرانی می‌کند. علاوه بر همه کارهای علمی او همسر و دو فرزند دارد که همگی آن‌ها هم به طور جدی تحصیل می‌کنند. همسرش نیز ۹ مدرک تحصیلی دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------