تصاویر باورنکردنی از فروشگاه والمارت در چین



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اگر از بیرون ببینید فروشگاه‌های والمارت چین و آمریکا تفاوتی با هم ندارند. اما اگر وارد آن شوید، به دلایل عجیب و شاید چندش آوری به شدت تعجب می‌کنید.

به گزارش برترین ها،   آمار نشان می‌دهد که یک خانواده آمریکایی به طور متوسط حدود ۴۰۰۰ دلار در سال از فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت خرید می‌کند. این مقدار پول بسیار زیادی است؛ و حالا می بینید که فروشگاه والمارت در چین هم درآمد بسیار عظیمی دارد. اما چیزی در فروشگاه‌های والمارت چین وجود دارد که در هیچ فروشگاه والمارت دیگری وجود ندارد. اگر از بیرون ببینید فروشگاه‌های والمارت چین و آمریکا تفاوتی با هم ندارند. اما اگر وارد آن شوید، به دلایل عجیب و شاید چندش آوری به شدت تعجب می‌کنید. فروشگاه‌های والمارت چین یکی از زشت‌ترین فروشگاه‌ها در تاریخ والمارت هستند. در اینجا برخی از صحنه هایی را مشاهده می‌کنید که هنگام ورود به والمارت در چین با آن‌ها مواجه می‌شوید.

مشتریان گوشت خامی که می‌خواهند را خودشان با دست خالی جدا می‌کنند
هیچ چیزی منزجر کننده‌تر از این نیست که دست یک میلیارد نفر گوشت شما را قبل از اینکه سر میز شامتان بیاید لمس کرده باشد. این ماجرای گوشتی است که در فروشگاه‌های والمارت چین فروخته می‌شود. هزاران مشتری هر روز اجازه دارند به این گوشت‌ها دست بزنند و گوشتتشان را انتخاب کنند و بردارند. از همه بدتر اینکه این گوشت‌ها در ظرف‌های بزرگی در فضای باز در کنار چیزهایی فروخته می‌شوند که ممکن است هیچ علاقه‌ای به آن‌ها نداشته باشید.

 لاکپشت‌ها و قورباغه‌های زنده در کنار هم فروخته می‌شوند
برکه و ساحل تنها مکان هایی نیستند که در آن‌ها لاکپشت و قورباغه‌های زنده پیدا می‌کنید. شما می‌توانید به فروشگاه والمارت در چین سر بزنید و قورباغه و لاکپشت‌های زنده را ببینید. چینی‌ها به خوردن غذاهای عجیب و غریب مشهور هستند و مدیریت والمارت آنچه مشتریان دوست دارند را به آن‌ها ارائه دهند. برای ما قورباغه و لاکپشت زنده در سبد خرید چیز جالبی نیست و به ندرت آن‌ها را دوست داریم. اما این یکی از قفسه هایی است که هنگام خرید از این فروشگاه مجبورید از مقابل آن عبور کنید.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


مشتریان می‌توانند به معنای واقعی کلمه در این فروشگاه ماهیگیری کنند
دیدن کسی با یک قلاب ماهیگیری در یک فروشگاه قطعا چیز عجیبی به نظر می‌رسد، اما یکی دیگر از مناظری است که در فروشگاه والمارت چین مشاهده می‌کنید. مشتریان اجازه دارند غذای دریایی خود را از یک مخزن بزرگ ماهیگیری کنند و حتی تجهیزات لازم برای این کار هم برایشان فراهم شده است. حیوانات دریایی این مخزن نیز به خوبی مراقبت و تغذیه می‌شوند. این موضوع به همان اندازه که عجیب است خنده دار هم هست.

اخبار,اخبارگوناگون, تصاویر باورنکردنی از فروشگاه والمارت در چین


کروکدیل‌های مرده در بخش گوشت‌های منجمد فروخته می‌شوند
طعم غذاهای چینی بسیار دورتر از آن چیزیست که همه ما تجربه کرده ایم. یکی از این غذا‌ها گوشت کروکدیل است. در فروشگاه‌های والمارت چین کروکدیل‌ها در بخش گوشت‌های منجمد به فروش می‌رسند. اگر گوشت کروکدیل دوست ندارید این صحنه برایتان بسیار چندش آور خواهد بود. کروکدیل‌ها معمولا در قفسه‌ها چیده و با یخ پوشیده می‌شوند. درست در کنار آن‌ها ماهی‌ها قرار دارند.

اخبار,اخبارگوناگون, تصاویر باورنکردنی از فروشگاه والمارت در چین


برنج در ظرف‌های بزرگ سربازی فروخته می‌شود که مشتریان می‌توانند از آن برداشته و بو کنند
به نظر می‌رسد که هیچ سیاستی برای مدیریت مواد غذایی در والمارت چین وجود ندارد. علاوه بر اینکه دست زدن به گوشت آزاد است، هرکسی می‌تواند به برنج‌ها هم دست بزند، بو کرده و انتخاب کند.‌می‌توانید تصور کنید که چند بار باید این برنج را بشویید تا خیالتان راحت شود.

 

اخبار,اخبارگوناگون, تصاویر باورنکردنی از فروشگاه والمارت در چین


کوسه هم در این فروشگاه فروخته می‌شود
علاوه بر کروکدیل می‌توانید کوسه‌ها را هم در بخش گوشت‌های منجمد این فروشگاه ببینید. کوسه‌ها حیوانات مهربانی نیستند و دیدن آن‌ها به این شکل اصلا جالب نیست. اما از نظر چینی‌ها این یک بازاریابی عالی در والمارت است. این کوسه‌ها را هم هرکسی می‌تواند لمس کرده و کوسه موردنظر خود را انتخاب کند.

اخبار,اخبارگوناگون, تصاویر باورنکردنی از فروشگاه والمارت در چین


والمارت چین گوشت الاغ منجمد هم دارد
لیست غذاهای عجیب چین در بخش گوشت‌های منجمد تمامی ندارد. والمارت چین به مشتریان محترم خود گوشت الاغ می‌فروشد. ظاهرا میلیون‌ها الاغ هر سال در کشتارگاه‌های چین کشته می‌شوند. در سال ۲۰۱۱ حدود ۲.۴ میلیون الاغ کشته شدند. تعداد کسانی که گوشت الاغ می‌خورند خیلی زیاد نیست، اما بخش قابل توجهی از جمعیت چین را تشکیل می‌دهند.
 

اخبار,اخبارگوناگون, تصاویر باورنکردنی از فروشگاه والمارت در چین


این فروشگاه یکی از شلوغ‌ترین فروشگاه‌های والمارت جهان است
چین کشور بزرگی است و المارت وقتی تصمیم گرفت فروشگاه‌های خود را در این کشور ۱.۳ میلیارد نفری باز کند آینده خوبی برای آن تصور می‌کرد. شلوغ بودن این فروشگاه از نظر سودآوری خبر خوبی است، اما با توجه به تعداد کم فروشگاه‌های والمارت در چین برای برای خریداران خبر بدی است. چین شلوغ‌ترین فروشگاه‌های والمارت جهان را دارد و مجبورید به ویژه در ساعات اوج و فصول خرید برای پیدا کردن قفسه و رسیدن به صندوق‌ها بجنگید.
 

اخبار,اخبارگوناگون, تصاویر باورنکردنی از فروشگاه والمارت در چین


می‌توانید آب پرتقال و روغن را با هم بخرید
والمارت پیشنهاد‌ها و کالاهای ارزانی در چین ارائه می‌دهد، یکی از پیشنهادهای عجیب این فروشگاه روغن ذرت و آب پرتقال است که باهم ارائه می‌شود. چینی ها این پیشنهادهای ترکیبی را دوست دارند و به سرعت قفسه‌ها را خالی می‌کنند، اما از این ایده در والمارت‌های آمریکا استقبال نشد.
 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


قسمت‌های بسته بندی شده خزندگان
در فروشگاه‌های والمارت چین قسمت‌های مختلف هر نوع خزنده را به صورت بسته بندی شده و در اندازه‌های مختلف پیدا می‌کنید. کسانی که نمی‌توانند یک کروکدیل کامل بخرند به این قسمت می‌آیند و یک بسته سر، پا یا دم کروکدیل می‌خرند. این قسمت یکی از محبوب‌ترین بخش‌ها برای چینی هاست.
 

اخبار,اخبارگوناگون, تصاویر باورنکردنی از فروشگاه والمارت در چین


آزمایشگاه‌های سیار فروشگاه‌های والمارت
آزمایشگاه‌های سیاری در فروشگاه‌های والمارت چین وجود دارند که فروشگاه به فروشگاه می‌روند تا مواد غذایی را از نظر آلاینده‌ها که یکی از آن‌ها آفت کش‌ها هستند مورد بررسی قرار دهند.

اخبار,اخبارگوناگون, تصاویر باورنکردنی از فروشگاه والمارت در چین


اردک‌های پوست کنده در معرض دید
اردک مزه خوبی نزدیک به مرغ دارد، اما احتمالا دوست ندارید اردکی را خرید کنید که در فضای باز آویزان شده است. والمارت مجبور شد به خاطر فروش اردک‌های منقضی شده دو میلیون دلار در سال ۲۰۱۱ پرداخت کند. مجبورید برای پیدا کردن راه در میان جمعیت بجنگید، خدمت کردن به یک جمعیت یک میلیاردی می‌تواند ترسناک باشد. خریداران والمارت چینی با جنگیدن برای پیدا کردن راه در میان جمعیت و قفسه‌ها آشنا هستند. جنجال‌ها و شلوغی هنگام پیشنهادات ویژه و فصول تعطیل بیشتر می‌شود. باتوجه به نزدیکی بیش ازحد در این مکان فوق شلوغ و اینکه افراد چقدر در چنین شرایطی عرق می‌کنند می‌توانید تصور کنید که با چند نفر با لباس‌های خیس از عرق برخورد خواهید کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------