اسباب‌بازی چندش‌آور برای دوستداران جوش چرکی



اگر عاشق ترکاندن جوش‌های چرکی هستید و آرزو می‌کنید یک روز یک جوش خیلی بزرگ را فشار دهید، احتمالا عاشق این اسباب بازی عجیب می‌شوید.

به گزارش برترین‌ها،  اگر عاشق ترکاندن جوش‌های چرکی هستید و آرزو می‌کنید یک روز یک جوش خیلی بزرگ را فشار دهید، احتمالا عاشق این اسباب بازی عجیب می‌شوید که احساس ترکاندن و خالی کردن جوش‌های بزرگ چرکی را برایتان بازسازی می‌کند.
 

اخبار,اخبارگوناگون,اسباب‌بازی چندش‌آور برای دوستداران جوش چرکی


سال ۲۰۱۷ سال فیجت اسپینر‌ها بود، اما احتمال سال ۲۰۱۸ سال «پاپ ایت پال»‌ها خواهد بود، یک قطعه سیلیکونی شبیه قسمتی از بدن که با ماده لزج چندش‌آوری پر شده و به کاربرانش اجازه می‌دهد جوش‌های ساختگی را فشار داده و محتویات آن را خالی کنند. این اسباب بازی ۱۵ جوش دارد و با فشار دادن آن‌ها می‌توانید احساس لذتبخش خارج کردن چرک جوش را تجربه کنید. از همه بهتر اینکه یک بطری چرک مصنوعی همراه این وسیله است که می‌توانید با آن دوباره این اسباب بازی سیلیکونی را پر کنید.

شاید این وسیله برای بسیاری افراد منزجرکننده باشد، اما افراد زیادی هم هستند که عاشق این عادت چندش آور هستند. حتما چنین افرادی را در میان اطرافیانتان دارید که دوست دارند هر نقطه سیاه کوچکی که روی صورتتان می‌بینند فشار دهند، برای این که از دست آن‌ها راحت شوید می‌توانید این اسباب بازی را برایشان تهیه کنید که ۲۰ دلار قیمت دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------