با کسب و کارهای خلاق و جدید میلیونر شوید (+تصاویر)



اخبار,اخبارگوناگون,با کسب و کارهای خلاق و جدید میلیونر شوید

در یک دهه اخیر فعالیت در حوزه استارت آپی به شدت افزایش یافته و همین امر باعث خلق استارت آپ های جدید شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این روزها استارت آپ یکی از مهمترین واژه ها در حوزه کسب و کارهای جدید محسوب می شود. هنوز ماه اول میلادی تمام نشده که فهرست عریض و طویل نشریات و رسانه های مطرح جهان برای پیش بینی برترین استارت آپ ها در سال جاری میلادی منتشر شده است.

فهرست منتشر شده به بررسی برترین و بهترین رشته های مختلف می پردازد تا با سابقه فعالیت ها، بررسی تکنیکی و تحلیلی پیش بینی هیجان انگیز و جالبی را برای سال جدید میلادی ارائه کند.

 بر اساس پیش بینی های انجام شده و وضعیت بازار کسب و کارهای نوین می توان آینده قدرتمندی برای استارت آپ ها تصور کرد که در جایگاه مهمی قرار گرفته و روند کارآفرینی و اشتغال در سالهای آینده در اقتصاد جهانی را تحت الشعاع خود قرار داده اند.

بعد از گذشت چند سال از فعالیت های استارت آپی مشاهده می کنیم که این کسب و کارها بعضا با چند میلیون دلار راه اندازی شده اند که رقم های سر سام آوری برای خرید و فروش آنها پرداخت می شود. بی شک نخستین بار در طول تاریخ شاهد ارزش افزوده های چند صد هزار دلاری برای یک تجارت، آن هم چند سال پس از راه اندازی هستیم.

 اگر شما هم می خواهید یک کسب و کار اینترنتی و مجازی راه اندازی کنید با این گزارش همراه باشید تا بهترین و جالبترین استارت آپ های سال 2017 را از نظر بگذرانید.

شرکت EXABEAM
اگزم بیم  اولین محصولی است که بیزینس اینسایدر پیش بینی کرده است که در سال میلادی جاری توانایی این را دارد تا گوی سبقت را از خیلی از شرکت های رقیب برباید. محصول اگزم بیم، مقوله ایمنی و حفاظت از اطلاعات و داده است. موردی که با گذشت هر سال به اهمیت آن افزوده می شود و عدم توجه به آن سالانه باعث خسارت ده ها میلیاردی خواهد بود.

شرکت اگزم بیم با 35 میلیون دلار سرمایه کار خود را آغاز کرد. کار اصلی این محصول آن است که رفتار انسانی را در شبکه بررسی و پیش بینی می کند که چه کسی شما را هک می کند.

 

اخبار,اخبارگوناگون,با کسب و کارهای خلاق و جدید میلیونر شوید


استارت آپی فضایی
بیزینس اینسایدر شرکت World View Enterprise را در لیست استارت آپ های جالب و خلاق گذاشته است که در سال جاری میلادی جزء شرکت های نوپا و جنجالی خواهد بود. این استارت آپ، بالون هایی به جو کره زمین ارسال می کند تا تصایر مختلفی را دریافت کند.

عکاسی هوایی(SPACE PHOTOGRAPHY) تا گردشگری فضایی (SPACE TOURISM) از جمله مواردی است که در آینده در عرصه هوافضا جذابیت بیشتری دارد.

 

اخبار,اخبارگوناگون,با کسب و کارهای خلاق و جدید میلیونر شوید


شرکت SPOKE
JAY SIRINVASAN  یک جوان هندی است که قبلا شرکت Appurify را تاسیس کرده بودو توسط گوگل خریداری شد. او اینک شرکت SPOKE را راه اندازی کرده است که خدمات هوشمندانه ارائه می­ کند. این روزها هندی ها در زمینه فاوا فعالیت بسیار زیادی دارند و اکنون غول نرم افزار جهان توسط یک هندی مدیریت می شود.

 

اخبار,اخبارگوناگون,با کسب و کارهای خلاق و جدید میلیونر شوید


شرکت پریسکوب
بیزینس ایسنایدر در فهرست خود نام استارت آپ Periscope Data نیز قرار داده است که بانک های اطلاعاتی عظیم را به ابزار تحلیل کسب و کار نوپا تبدیل می کند. این استارت آپ خلاق با 34 میلیون سرمایه راه اندازی شد و قصد دارد تا به یک راهنمای دیجیتالی و مشاوره خاص برای مدیران تبدیل شود.

گفتنی است این شرکت توسط ACCEL VAS NATARAJAN طراحی شده است و با توجه به اینکه اطلاعات مختلفی را برای تصمیم گیری ها در اختیار مدیران قرار می دهد، مخاطبان زیادی خواهد داشت.

 

اخبار,اخبارگوناگون,با کسب و کارهای خلاق و جدید میلیونر شوید


هر کدام از این استارت آپ ها که از آن صحبت شد امروز در جایگاه بسیار مناسبی در دنیای تکنولوژی دارند و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در آینده نزدیک هر کدام تبدیل به شرکت هایی با درآمد میلیاردی خواهند شد.

امروز توجه به حوزه فضای مجازی در زمینه کسب و کارهای نوین برای مدیران تمامی شرکت ها و همچنین کسانی که به دنبال کسب و کار پردرآمد می باشند، امری ضروری تلقی می شود. با ورود به حوزه کسب و کارهای نوین آن هم با داشتن یک برنامه مدون می توان در آینده تبدیل به یکی از استارت آپ های قدرتمند جهان شد که ثروت هنگفتی خواهند داشت.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------