فسیل دایناسور در ایستگاه متروک دانشمندان را متعجب کرد!



در عین حال، آریان کومار دکترای فسیل شناسی از دانشگاه دهلی می گوید: غیر ممکن است که یک دایناسور تا این حد سالم بماند. کارشناسان می گویند، هرچند به نظر می رسد یک این موجود دایناسور کوچک باشد، تقریبا غیرممکن است زیرا دایناسورهای بدون بال 65 میلیون سال قبل منقرض شده اند.

اخبار,اخبارگوناگون, فسیل دایناسور در ایستگاه متروک


دایناسور کشف شده در ایستگاه متروک دانشمندان را متعجب کرد!اختصاصی «تابناک با تو»؛ یک کارگر برق هندی هنگام تمیز کردن یک ایستگاه متروکه در منطقه ی جاسپور هند دایناسور کوچکی را که تمام اجزای بدنش سالم مانده بود پیدا کرد. این دایناسور با وجود گذشت میلیون ها سال هنوز به استخوان کامل تبدیل نشده است. این اکتشاف زمانی دانشمندان را شگفت زده کرد که متوجه شدند که دایناسور گوشت و استخوانش هنوز وجود دارد و آن را به آزمایشگاه فرستادند تا عمر این دایناسور کوچک را تخمین بزنند. دکتر «باراج مادوکار داکیت» کارشناس امور جنگل ها در هند می گوید: به نظر که یک دایناسور است اما قبل از انجام همه ی آزمایش ها نمی توانیم با قاطعیت در این باره صحبت کنیم.

 

اخبار,اخبارگوناگون, فسیل دایناسور در ایستگاه متروک


در عین حال «آریان کومار» دکترای فسیل شناسی از دانشگاه دهلی می گوید: غیر ممکن است که فسیل یک دایناسور تا این حد کامل و بدون آسیب بماند. کارشناسان می گویند، هرچند به نظر می رسد، این موجود یک دایناسور کوچک باشد، اما دایناسورهای بدون بال 65 میلیون سال قبل منقرض شده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------