روباهی که عکاسی می‌کند (+تصاویر)



اخبار,اخبارگوناگون,روباهی که عکاسی میکند

عکاسی از حیات‌وحش معمولا با اتفاقات غیر منتظره‌ای همراه است، اما حیوانی که به میل خود پشت دوربین قرار بگیرد اتفاق نادری است که برای یک عکاس ۴۶ ساله رخ داد.

به گزارشباشگاه خبرنگاران، عکاسی 46 ساله پس از چندین سال آموزش و عکاسی از یک روباه تصاویر جالب را از این حیوان در حین ایستادن پشت و جلو دوربین ثبت کرده است.

طرز ایستادن روباه بازیگوش پشت دوربین بینندگان را شگفت‌زده می‌کند. گویی این حیوان ایده‌های هنرمندانه و خلاقی برای عکاسی در سر می‌پروراند. این روباه پس از دو سال تلاش مصرانه عکاس انگلیسی که برای عکس‌برداری از حیوانات به باغ وحش مراجعه می‌کرد با این شکل زیبا برای عکس‌برداری ژست می‌گیرد.

عکاس 46 ساله گفت: زمان زیادی را برای ثبت این لحظات باورنکردنی و زیبا صرف کردم و حالا قصد دارم عکاس‌هایم را با دیگران به اشتراک بگذارم. روباه عکاس آن‌چنان به دوربین عادت کرده است که شب‌ها در زمان خواب نیز کنار آن می‌خوابد. عکاس 46 ساله که اصالتا اهل کشور لیتوانی است در مورد چگونگی آغاز عکس‌برداری از روباه گفت: داستان از آن جایی آغاز می‌شود که من برای زندگی به حومه لندن آمدم و پس از مدتی در پی مراجعه به باغ‌وحش به روباه‌ها علاقه خاصی پیدا کردم و شروع به عکس‌برداری از این موجودات زیبا کردم.

روباه‌ در آغار کار آقای عکاس بسیار محتاط بود و در صورت مشاهده هرگونه حرکتی فرار می‌کرد و به همین دلیل آقای عکاس مجبور بود در ابتدا از لباس استتار استفاده کند.

در ادامه تصاویر روباه هنرمند را مشاهده می‌کنید:

 

اخبار,اخبارگوناگون,روباهی که عکاسی میکند

 

اخبار,اخبارگوناگون,روباهی که عکاسی میکند

 

اخبار,اخبارگوناگون,روباهی که عکاسی میکند

 

اخبار,اخبارگوناگون,روباهی که عکاسی میکند

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------