جشن ازدواج عجیب برای بازیابی اعتماد به نفس



این مراسم 23 هزار دلار هزینه و هشت مهمان داشت؛ والدین لیتیسیا، خواهر و همسر خواهرش به علاوه چند دوست نزدیک از مهمانان مراسم عروسی بودند. لیتیسیا حلقه ازدواج را در دست سمت چپ انداخته بود و همه چیز خوب پیش رفت اما بدون داماد. قرار بود مراسم ازدواج در جزیره سانتورینی یونان برگزار شود؛ اما نامزد لیتیسیا سه ماه قبل از جشن عروسی، زیر همه قول و قرارهایش زد...

اخبار,اخبارگوناگون, جشن ازدواج عجیب


 به گزارش تابناک باتو، «لیتیسیا نگویین» دختر 38 ساله فرانسوی، چند روز پیش یکی از متفاوت ترین مراسم های عروسی جهان را در یونان برگزار کرد.

لیتیسیا سه سال پیش با جوانی از شهر «رَنس» در شمال فرانسه آشنا شد و تصمیم گرفتند تا مراسم ازدواج باشکوهی را برگزار کنند. آنها رویابافی های مشترکی درباره تشکیل یک خانواده خوشبخت و داشتن فرزندان داشتند.

قرار بود مراسم ازدواج در جزیره سانتورینی یونان برگزار شود؛ اما نامزد لیتیسیا سه ماه قبل از جشن عروسی، زیر همه قول و قرارهایش زد و لیتیسیا را ناگهانی ترک کرد.

 

اخبار,اخبارگوناگون, جشن ازدواج عجیب


با این وجود لیتیسیا برای بازیابی اعتماد به نفس از دست رفته اش تصمیم گرفت تا مراسم عروسی را در زمان مقرّر در سانتورینی برگزار کند.

این مراسم 23 هزار دلار هزینه و هشت مهمان داشت؛ والدین لیتیسیا، خواهر و همسر خواهرش به علاوه چند دوست نزدیک از مهمانان مراسم عروسی بودند. لیتیسیا حلقه ازدواج را در دست سمت چپ انداخته بود و همه چیز خوب پیش رفت اما بدون داماد.

 

اخبار,اخبارگوناگون, جشن ازدواج عجیب


لیتیسیا می گوید از برگزاری جشن ازدواجش بسیار خوشحال است. او می گوید در این شرایط به یک تابش و نور در زندگی ام نیاز داشتم تا اعتماد به نفسم را به دست بیاورم، گویی دوباره متولد شده ام... درست است که هیچ مردی نخواست با من ازدواج کند اما من مراسم ازدواجم را برگزار کردم، چون من شگفت انگیزم و خودم این موضوع را می دانم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------