کشف یک شی مرموز عجیب در ساحل دریا! /عکس



پیدا شدن یک شی غول پیکر عجیب در ساحل دریا موجب حیرت کاربران در یکی از شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کشف یک شی ناشناس عجیب در سواحل شهر سابروک آیلند واقع در کارولینای جنوبی آمریکا در هفته گذشته با نظریه پردازی های عجیبی همراه شد. این شی مرموز ابتدا توسط یک گروه عضو سازمان غیرانتفاعی حفاظت از پستانداران دریایی که مراقبت از دلفین ها و وال ها را بر عهده دارند پیدا شد. آنها روز سه شنبه با انتشار یک عکس از این شی مرموز در صفحه فیسبوک خود از کاربران خواستند تا حدس بزنند این شی چه چیزی می تواند باشد. از آنجا که بلافاصله این شی توسط مسئولان محلی سابروک آیلند منتقل شده بود و تنها یک عکس از آن موجود بود هیچ یک از کاربران نمی توانست حدس بزند شی عجیب چه چیزی می تواند باشد.

 

اخبار,اخبارگوناگون, شی مرموز


در این عکس یک شی مدور در حالی که ارتفاع آن بلندتر از قد یک زن بود دیده می شد. در حالی که به نظر می رسید این شی با ساروج یا فلز ساخته شده باشد ظاهر آن بسیار فریبنده به نظر می رسید. بنا به گزارش Charlotte Observer و بنا به گفته مسئولان شبکه حفاظت از پستانداران دریایی جنس این شی ناشناش از نوعی ابر نرم بود. اما حدود 15 ساعت بعد شبکه حفاظت از پستانداران دریایی عکسی از یک شی دیگر که این بار در ساحل کیاواه آیلند در کارولینای جنوبی پیدا شده بود منتشر کرد. این شی به نظر می رسید نیمه دیگر شی یافت شده در ساحل سابروک آیلند باشد.

 

اخبار,اخبارگوناگون, شی مرموز


انتشار این دو عکس با واکنش های کاربران در فیسبوک و نظریه پردازی های عجیبی همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " شبیه زباله های فضایی ناسا است." گفتنی است؛ انتشار این ویدئو در فیسبوک در حالی با نظریات مختلف کاربران همراه بود که هنوز هیچ یک از مسئولان محلی در آمریکا در خصوص این دو شی مرموز اظهار نظر نکرده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------