روش عجیب زن چینی برای تست علاقه شوهرش به خانواده! (+تصاویر)



روش عجیب و غیر معقول یک زن چینی برای تست میزان علاقه شوهرش به خانواده سوژه رسانه ها شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک زن چینی که از روشی عجیب و غیر معقول برای تست میزان علاقه شوهرش به خانواده استفاده کرده بود توسط پلیس این کشور دستگیر شد. این زن در این اقدام عجیب و برای آزمایش شوهرش وانمود کرده بود که پسر 11 ساله آنها توسط افراد ناشناس ربوده شده است. خبر ربوده شدن این پسر نوجوان زمانی در کشور چین تبدیل به خبری داغ شد که این زن مبلغ 500000 یوآن چین به عنوان پاداش برای یابنده پسرش در نظر گرفت.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,تست علاقه شوهرش به خانواده


این زن 33 ساله اهل شهر "یوکینگ" که هویتش هنوز مشخص نشده است پس از طرح این نقشه به پلیس محلی چین مراجعه مرد و از ربوده شدن پسرش خبر داد. پس از گذشت 5 روز این پسر نوجوان در بعد از ظهر روز سه شنبه پیدا شد. بنا به بیانیه پلیس محلی چین این زن در روز جمعه و پس از بازگشت پسرش از مدرسه او را در یک خودرو مخفی کرده بود. او پیش از انتقال پسرش به روستایی در اطراف شهر در همین خودرو برایش غذا و نوشیدنی تهیه می کرد.

پس از فاش شدن این نقشه این زن به پلیس گفت که شوهرش در یک شهر دیگر کار می کند و به تازگی با یکدیگر اختلاف نظر پیدا کرده بودند. او گفت برای تست میزان علاقه شوهرش به خانواده دست به این اقدام عجیب زده است. ظاهرا روش عجیب این زن تا حدودی موفقیت آمیز بود. شوهر او در گفتگو با یک خبرنگار داخلی در چین گفت که پس از شنیدن خبر مفقود شدن پسرش چهار روز تمام را برای پیدا کردن او جستجو می کرد و قادر به خوابیدن نبود. "

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,تست علاقه شوهرش به خانواده


گفتنی است؛ مادر این نوجوان اکنون توسط پلیس بازداشت شده است و قرار است به اتهام دادن اطلاعات نادرست به عموم و به پلیس چین روانه دادگاه شود. پلیس می گوید وقت زیادی را در جستجوی این نوجوان صرف کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------