8 کلکسیون عجیب و غریب در دنیا



اخبار گوناگون -  کلکسیون عجیب و غریب در دنیا

آدم ها یکسری علایق دارد و همیشه در ذهنش آن ها را پرورش می دهد. بعضی از افراد نیز به دنبال آن هستند که کلکسیونی از علایقشان داشته باشند حتی اگر آن علاقه بسیار عجیب باشد.

تا به حال کلکسیون های زیادی دیده اید مانند کلکسیون تمبر یا خودروهای قدیمی اما افرادی هستند که علاقه بسیار زیادی به جمع آوری اشیا عجیب دارند. در ادامه با برخی از این کلکسیون ها آشنا می شویم.

وسایل پزشکی
"لوری اسلاتر" یکی از این افرادی است که علاقه به جمع کردن چیزهای عجیب دارد. او علاقه بسیار زیادی به داشتن یک کلکسیون از وسایل پزشکی و درمانی بسیار قدمی دارد و این روزها بسیاری از متخصصان ارزش کلکسیون او را بسیار زیادی می دانند چرا که در آن می توان وسایل جراحی 200 سال پیش را نیز پیدا کرد.

  اخبار,اخبار گوناگون,8 کلکسیون عجیب و غریب در دنیا

غذا
جمع کردن وسایل پزشکی شاید خیلی عجیب نباشد اما افرادی هستند که به جمع اوری غذا دارند برای مثال می توان به کلکسیون های اتخوان مرغ و یا کلکسیون مرغ سوخاری اشاره کرد. این افراد سال ها پولو زمان خودشان را صرف جمع کردن این وسایل بی مصرف کرده اند. یکی دیگر از این کلکسیونرها مجموعه از شیشه های نوشابه دارد که حتی در کارخانه اصلی آن نیز پیدا نمی شود.

دستمال دستشویی
یکی از عجیب ترین کلکسیون هایی که تا به حال کشف شده است مروط به یک خانمی است که سال ها دستمال دستشویی جمع آوری کرده است. این دستمال ها در طرح ها و رنگ های متفاوت است و در میان آن ها می توان به تعدادی دستمال بسیار قدیمی نیز اشاره کرد. او می گیود این مجموعه از ادربزرگش به او ارث رسیده است و او این روزها یک سایت نیز برای این کلکسیونش ایجاد کرده است.

  اخبار,اخبار گوناگون,8 کلکسیون عجیب و غریب در دنیا

موی هنرمندان
یکی دیگر از عجیب ترین کلکسیون هایی که می توان از آن نام برد کلکسیون موی بازیگران و هنرمندان است. چند سال پیش یکی از عاشقان بازیگری اطلاعیه مبنی بر فروش موی نزدیک به 31 هنرمند و فرد مشهور را در اینترنت گذاشت که همه را شگفت زده کرد. او از همان بچگی شروع به جمع کردن این موها کرده بود.

 اخبار,اخبار گوناگون,8 کلکسیون عجیب و غریب در دنیا

  حیوانات
نگه داری حیوانات وحشی در خانه به عنوان حیوانات خانگی کاری غیرقانونی محسوب می شود و از نظر عقلی نیز کار درستی نیست اما اگر فردی به شیر یا ببر علاقه مند بود باید چه کند؟ این افراد معمولا به دنبال حیوانات مورد علاقه مصنوعی خودشان می روند و از هیچ چیز نیز دریغ نمی کنند. معمولا کلکسیون های حیوانی مملو از مجسمه ها، نقاشی ها، برچسب و ... از حیوانات است.

  اخبار,اخبار گوناگون,8 کلکسیون عجیب و غریب در دنیا

 کتاب های امضا شده
کلکسیونرهای کتاب معمولا انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها به دنبال کتاب هایی با نوبت چاپ اول هستند و برخی دیگر به دنبال جمع کردن کتاب های نویسندگانی هستند که هم نامشان است. البته در این میان نیز برخی افراد تنها به دنبال کتاب های امضا شده توسط نویسنده هستند. این افراد برای اینکه بتوانند کتابی با امضای نویسنده داشته باشند حاضرند هر مشقتی را مانند کارتن خوابی پشت در کتاب فروشی به جان بخرند.

  اخبار,اخبار گوناگون,8 کلکسیون عجیب و غریب در دنیا

  کارت
یکی از متداول ترین کلکسیون ها همین کلکسیون کارت است. افرادی که به این کارعلاقه دارند انواع کارت مختلف از کارت پستال تا کارت ها بازی را جمع آوری می کنند. گاهی اوقات نیز افراد به دنبال موضوع خاصی می روند، برای مثال: تمام کارت های مربوط به تیم مورد علاقه شان را جمع اوری می کنند. این کلکسیون در برخی از مواقع می تواند بسیار گران هم باشد چرا که باید برای کارت های نایاب پول های کلان پرداخت کنند.

جعبه غذا
در دوران مدرسه به غیر از کتاب و دفتر در کیف بچه ها تغذیه هم می توانید پیدا کنید که مادرها برای زنگ های تفریح آن ها قرار داده اند. برخی از بچه ها نیز ظرف های مخصوصی برای تغذیه به همراه داشتند. عجیب ترین کلکسیونی که می توان جمع کرد شاید همین کلکسیون ظرف تغذیه باشد. برخی از افراد به نظر می رسد که علاقه خاصی به دوران مدرسه داشته اند و کلکسیونی از ظرف های تغذیه ای دارد.

  اخبار,اخبار گوناگون,8 کلکسیون عجیب و غریب در دنیا

  

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------