هنرنمایی با سنگ فرز +عکس



"آلبرت کرتالیک" یک استادکار ساختمانی است که بسیار خوب می تواند از سنگ فرز استفاده کند و از این حرفه خود در خلق نقاشی کمک می گیرد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، نقاشی کردن همیشه نیاز به ذوق و ظرافت دارد و انجام آن با وسایل صنعتی و یا به دست فردی که شغلش برش سنگ و آهن است کمی عجیب است.
"آلبرت کرتالیک" یک استادکار ساختمانی است که بسیار خوب می تواند از سنگ فرز استفاده کند. او همچنین علاقه ای نیز به نقاشی و کارهای هنری دارد و حال تلفیقی از هر دو را ایجاد کرده است.

 هنرنمایی با سنگ فرز,اخبار گوناگون

  این هنرمند با استفاده از سنگ فرز و دستگاه های صنعتی نقاشی های زیبا و طراحی های جالبی را روی سنگ سرامیک انجام میدهد. این درحالی است که سرامیک ها بسیار شکننده هستند و فشار اضافی روی آن ها باعث شکسته شدنشان می شود.

او می گوید. خودش این نقاشی کردن را آموخته است و تا به حال وسیله های مختلفی را برای نقاشی کردن استفاده کرده است که در انتها سنگ فرز به عنوان بهترین این وسیله ها انتخاب شده است.

او می گوید انجام این کار بسیار سخت است چرا که کمی فشار اضافی و یا نگه داشتن سنگ به مدت طولانی روی سرامیک می تواند باعث شکسته شدن آن شود. این هنرمند قصد دارد یک نمایشگاه از این نقاشی های صنعتی خود به زودی برگزار کند. 

 هنرنمایی با سنگ فرز,اخبار گوناگون

 هنرنمایی با سنگ فرز,اخبار گوناگون

 هنرنمایی با سنگ فرز,اخبار گوناگون

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------