هنرنمایی با 1 میلیون ولت برق +تصاویر



برق به قدری خطرناک است که کمتر کسی جرات نزدیک شدن به ان را دارد. این ترس به مقدار ولتاژ برق مربوط نیست چرا که هر کدام آن ها می تواند انسان را بکشد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، "دیوید بلین" بدلکار آمریکایی این روزها نیویورک را به چالش کشیده است و در یک نمایش عجیب برق یک میلیون ولتی را به بدنش متصل کرده است.

این بدلکار از روز جمعه در یکی از خیابان های اصلی نیویورک نمایشی را برپا کرده است که در آن قرار است به مدت سه روز به بدنش برقی با ولتاژ یک میلیون ولت متصل کند.

بازی با برق , مطالب خواندنی , بدلکار

این بدلکار 39 ساله برای اینکه در این مدت آسیب جدی نبیند از یک زره فلزی استفاده کرده است که میان بدن او و همچنین برق قرار بگیرد او برای جلوگیری از اسیب رسیدن به چشمانش نیز از یک عینک مخصوص استفاده می کند.

یکی از عواملی که جان اورا تهدید می کند میزان غلظت نیترواکسید موجود در هوا است که ممکن است باعث بیمار شد دیوید شود و همچنین او نباید حالت بدنش را تغییر دهید چرا که ممکن است برق با بدن او برخورد کند.

"بلین" در گذشته بدلکاری های دیگری نیز داشته است که از میان آن ها می توان به آویزان شدن از ساختمان و یا زنده زنده دفن شدن اشاره کرد.

بازی با برق , مطالب خواندنی , بدلکار

بازی با برق , مطالب خواندنی , بدلکار

بازی با برق , مطالب خواندنی , بدلکار

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------