هنرنمایی با ماکارونی +تصاویر



"ورنون اسپایسر" هنرمندی از ایالت آلابامای آمریکاست که به تازگی دست به کاری جالب زده است و با استفاده از پاستا و دیگر فرآورده هایش تصویرهای منحصر به فردی را می سازد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، هنرمندان بسیاری هستند که قلم و کاغذ را کنار گذاشته اند و به دنبال نقاشی و تصویرسازی با وسایل و امکانات خاصی شده اند که در نوع خود عجیب هستند. تا به حال با هنرمندی که با کاغذ رنده شده نقاشی می کشید آشنا شده ایم.

"ورنون اسپایسر" هنرمندی از ایالت آلابامای آمریکاست که به تازگی دست به کاری جالب زده است و با استفاده از پاستا و مشتقاتش تصویرهای منحصر به فردی را می سازد.

کارهای هنری با ماکارونی , تصاویر هنرنمایی با ماکارونی
این هنرمند که با 71 سال سن درمیان کهنسالان به شمار می آید با اراده ای که دارد توانسته هنری را آغاز کند که در آن پیشرفت های بسیاری وجود دارد. او با نقاشی های از جنس ماکارونی اش شهرت خوبی پیدا کرده است.

نکته بسیار مهم در مورد نقاشی های ورونون جذابیت و واقع بینانه بودن آن است. در نگاه اول به هیچ عنوان شما متوجه نخواهید شد که تمام این تصویرها با ماکارونی ساخته شده اند چرا که جزئیات به دقت در آن ها رعایت شده است.

کارهای هنری با ماکارونی , تصاویر هنرنمایی با ماکارونی
این پیرمرد هنرمند نقاشی را در دوران کودکی آموخته است اما هیچگاه مجالی برای خودنمایی نداشته است و از همین رو تصمیم گرفت تا از وسیله ای متفاوت برای نقاشی کردن استفاده کند و به خاطر علاقه به ماکارونی تصمیم گرفت تا آن را وسیله هنرنمایی خود قرار دهد.

این هنرمند همچنین در مورد سختی کارش نیز می گوید، اسپاگتی ها و لازانیا و... بسیار شکننده هستند و به همین دلیل ممکن است نقاشی ها ار هم جدا شده و بشکنند. او تا به حال چند نمایشگاه از کارهایش برگزار کرده است..... /  yjc.ir

کارهای هنری با ماکارونی , تصاویر هنرنمایی با ماکارونی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------