پیدا شدن کیف 270 میلیون تومانی در انباری +عکس



اخبار گوناگون - پیدا شدن کیف 270 میلیون تومانی در انباری +عکس

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که شی خاصی را گم کنید و چندین وقت بعد در حالی که اصلا انتظار آن را ندارید ناگهان پیدایش کنید، در این حال حتما شگفت زده خواهید شد.

پیدا کردن یک گمشده بسیار شگفت انگیز است و اگر این گمشده ارزشمند باشد دیگر از خوشحالی در پوست خود نمی گنجید. برخی مواقع نیز انسان با چیزی روبرو می شود که اصلا انتظار آن را ندارد.
چند روز پیش اتفاقی بسیار جالب در شمال اسکاتلند رخ داد که خانواده ای را شگفت زده کرد. خانمی که نام او فاش نشده است کاملا اتفاقی چمدانی پر از جواهرات را در انباری خانه پدری اش پیدا کرد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جواهرات قیمتی

 

این خانم در این باره گفت:"در حال تمیز کردن انباری بودیم که ناگهان با این چمدان قدیمی روبرو شدیم اما ابتدا می پنداشتیم که یک چمدان مدارک است که کلید آن گمشده است اما پس از آنکه به زور درب آن را باز کردیم با چندین هزار پوند جواهر روبرو شدیم."
این جواهرت از حلقه، گردنبند، دستبند و گوشواره تشکیل شده اند که روی همه آن ها با الماس و سنگ های قیمتی پوشیده شده است. این چمدان مربوط به مادربزرگ و عمه های این خانم ناشناس بوده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جواهرات قیمتی

 

جواهرت این کیف قرار است روز چهارشنبه وارد مزایده شده و به بالاترین قیمت فروخته شود. گفته های صاحب کیف نشان می دهد 7 دهه است که این کیف درون انباری دست نخورده باقی مانده است. برآوردهای انجام شده نشان می دهد که این جواهرت ارزشی نزدیک به 55 هزار پوند دارند. این مقدار معادل با 270میلیون تومان است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جواهرات قیمتی

 

اخبار,اخبار گوناگون,جواهرات قیمتی

 

اخبار,اخبار گوناگون,جواهرات قیمتی

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------