لحظاتی ناب از پرپر شدن گل‌ها +تصاویر



گل در تمام دنیا نماد زیبایی و شکوفایی است و همچنین آبادانی و سبزی را نیر به دنبال خود به همراه دارد. گل ها را می توانیم از جمله شگفت انگیزترین مخلوقات خداوند بدانیم چرا که زیبایی های زیادی در دل آن نهفته است.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، لحظه ای که لطافت گل را احساس می کنیم و یا عطر آن را احساس می کنیم یکی از بهترین لحظاتی است که می توان آن را تجربه کرد. گل های دنیای بسیار زیبایی دارند که هر روز شگلفتی های بیشتری در مورد آن ها کشف می شود و به گوش می رسد. البته این خلقت های زیبای خدا گاهی اوقات دستمایه خلاقیت های انسان ها نیز می شود.

لحظه پرپرشدن گل ها , زیباترین زمان پرپرشدن گل
"جان شیرمن" یکی از هنرمندانی است که با توجه به علاقه خاصی که به گل ها دارد دست به کارهای جالبی به کمک آن ها می زند. او که در اصل یک عکاس حرفه ای است این روزها قصد دارد کار عکاسی از گل های شکسته را به پایان برساند.

او بسیاری از گل های زیبای دنیا را جمع کرده است و سپس تک تک آن ها را وارد نیتروژن مایع می کند تا یخ بزنند. سپس آن ها را از فاصله ای به سمت زمین رها می کند و از لحظه برخورد آن ها با زمین عکس می گیرد. تمامی این عکس ها با استفاده از دوربین های بسیار سریع و با کیفیت گرفته شده است و جان قصد دارد تا ماه آینده ای نمایشگاهی را از این تصاویر زیبا افتتاح کند..... / yjc.ir

لحظه پرپرشدن گل ها , زیباترین زمان پرپرشدن گل

لحظه پرپرشدن گل ها , زیباترین زمان پرپرشدن گل

لحظه پرپرشدن گل ها , زیباترین زمان پرپرشدن گل

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------