تغییر مذهب اجباری به دستور آقای مدیر عامل +عکس



خانمي که بخاطر اجبار مدير عاملش در تغيير مذهب مجبور شد خانه و زندگي اش را رها کند توانست از او 348 هزار دلار غرامت بگيرد.

تغییر مذهب , تغییر مذهب ستارگان هالیوودی
اين خانم که يک متخصص بهداشت دهان و دندان است در يک کلينيک شبانه روزي در ايالت فلوريدا زندگي ميکرد . مدير اين کلينيک مردي خودخواه از فرقه طبيعت گرايان بود و به اجبار از اين خانم خواسته بود در سمينارهاي اين گروه شرکت کرده و تغيير مذهب دهد.
خانم "سوزان مولمان" بارها سعي کرد او را متقاعد کند اما زمانيکه ديد آزار و اذيت او تمام شدني نيست به همراه دخترش از آن ايالت فرار کرده و در ميشيگان به زندگي پرداخت.
اين اتفاقات در سال 2009 رخ داد و خانم "مولمان" با بازگشت به ايالت زادگاهش از اين کارفرماي گمراه به دادگاه احقاق حقوق شهروندي شکايت کرد و توانست از او غرامت بگيرد.

تغییر مذهب , تغییر مذهب ستارگان هالیوودی
بنابر راي دادگاه محلي اين زن قرباني آزار و اذيت هاي کارفرمايش شده است و علاوه بر آسيب هاي مالي از نظر روحي هم صدمه ديده است و بنابر اين ميتواند از مديرش غرامت بگيرد.
دادگاه اقدام کارفرمايان در جهت تغيير عقايد مذهبي کارمندان را محکوم کرد و دستور پرداخت 3480 دلار غرامت به مدير کلينيک را به وي ابلاغ کرد.
اين روزها بازار عقايد مذهبي گمراه کننده در امريکا داغ است . اخيرا نيز يکي از ستارگان هاليوودي پيرو مذهب طبيعت گرايان (تام کروز) به خاطر عقايد مذهبي اش از همسرش جدا شد.
 پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------