علت خیانت همسر رییس جمهور فرانسه چه بود؟ +عکس



علت خیانت همسر رییس جمهور فرانسه چه بود؟ +عکس

او در سال 1997 با سارکوزی ازدواج کرد و 11 سال بعد از او جدا شد و در کتاب جدیدش مدعی شده است دوستان وی یکی از علل ناکامی زندگی و خیانت او هستند.

 "سیسیلیا آتیاس" همسر سابق نیکولای سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه مدعی است که زندگی سارکوزی بعد از به قدرت رسیدن در سال 2007 کاملا دگرگون شده و عوامل جدایی آنها را فراهم ساخت. او میگوید وقتی وی از همسرش جدا شد بسیاری از دوستان نزدیکش به امید شهرت و قدرت و برای تبدیل شدن به بانوی اول فرانسه از همسران خود جدا شدند اما خیانت و ازدواج پر سرو صدای سارکوزی در پی عشق 80 روزه اش رویای همه این زنان را از بین برد.

 

سیسیلیا آتیاس همسر سابق سارکوزی,همسر سابق نیکولای سارکوزی,عکس سیسیلیا آتیاس

 

سیسیلیا 50 ساله ازدواج خود و سارکوزی را به خاطر عشق به یک مرد دیگر برهم زد. او که ماه آینده میلادی کتابی را در مورد زندگی خصوصی اش منتشر خواهد کرد میگوید علت اصلی خیانت و ترک زندگی اش بی توجهی های سارکوزی به وی بعد از پیروزی اش در انتخابات سال 2007 بوده است. او میگوید بعد از این پیروزی سارکوزی کاملا فراموش کرد که چه کسی است و چه وظایفی دارد.


سابقا شنیده میشد این زن مشاور سارکوزی است و هیچ تصمیمی بدون رضایت و نظر او گرفته نمیشود اما وی مدعی است در تصمیمات همسر سابقش هیچ نقشی نداشته است و حتی در مورد مسائل وی اظهار نظری نمیکرده است.


او در سال 1997 با سارکوزی ازدواج کرد و 11 سال بعد از او جدا شد و در کتاب جدیدش مدعی شده است دوستان وی یکی از علل ناکامی زندگی و خیانت او هستند. او اکنون با مردی که رسوایی خیانت عاشقانه اش با وی قبل از جدایی اش از سارکوزی زبانزد شده بود ازدواج کرده است و میگوید زندگی آرام و عاشقانه ای دارد. سارکوزی بعد از جدایی از همسر اولش با یک مدل بازنشسته با نام "کارلا برونی" ازدواج کرد که حاصل آن یک دختر 2 ساله است.
 

سیسیلیا آتیاس همسر سابق سارکوزی,همسر سابق نیکولای سارکوزی,عکس سیسیلیا آتیاس

 

همسر سارکوزی,نیکولای سارکوزی,کارلا برونی

 

سیسیلیا آتیاس همسر سابق سارکوزی,همسر سابق نیکولای سارکوزی,عکس سیسیلیا آتیاس

 

 منبع:pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------