پسری که ضربه مغزی او را نابغه موسیقی کرد +عکس



پسری که ضربه مغزی او را نابغه موسیقی کرد +عکس

موسیقی را هر کسی نمی تواند به بهترین شکل یاد بگیرد زیرا غیر از صرف زمان و هزینه نیاز به استعداد ذاتی دارد و اگر کسی از باطن به این حرفه علاقه داشته باشد راهی بسیار خوب را در پیش روی خود خواهد داشت.

 تا به حال با نمونه های متفاوتی از بیماری های نادر آشنا شده ایم که هر کدام آن ها به نوعی خاص و درمان ناپذیر بوده اند. بیماری های نادر معمولا باعث سخت شدن و طاقت فرسا بودن زندگی می شود اما در نمونه های محدودی هم نکات مثبت دارند.


"لچلان کانرس" پسر بچه ای از آمریکاست که این روز یکی از نوابغ موسیقی منطقه دنور آمریکا به حساب می آید. این در حالی است که این نوجوان تا به حال هیچ کلاس آموزشی نرفته است و طی یک سانحه به این روز در آمده است.

 

لچلان کانرس نابغه موسیقی,نوابغ موسیقی

 
این دانش آموز از ابتدای زندگی خود این استعداد موسیقی را نداشته است و قصد داشت به یک ورزشکار حرفه ای تبدیل شود زیرا تمام زمان او به ورزش می گذشت و حتی در مدرسه نیز درس های تخصصی ورزش یا تربیت بدنی را می خواند اما یک سانحه مسیر زندگی او را تغییر داد.


زمانی که این پسر تقریبا 10 سال سن داشته است در حالی که در زمین بازی مشغول بود دچار سانحه بدی می شود و به شدت به زمین برخورد می کند. این سانحه باعث شد تا او ضربه مغزی شده و به کما برود. پس از چند روز که از عمل جراحی او می گذشت این پسر با استعداد بالای موسیقی بار دیگر به هوش آمد.

 

لچلان کانرس نابغه موسیقی,نوابغ موسیقی

 

 "لاچلن" پس از این حادثه به خانه بازگشت و اولین وسیله موسیقی که یافت شروع به نواختن کرد. این روزها او توانایی نواختن 13 ساز مختلف را دارد، در حالی که تنها یک بار به کمای مغزی فرو رفته است و تمام این سازها را آنجا یاد گرفته است.
پزشکان با معاینه این نوجوان متوجه اختلالات خاصی در مغز او شدند که در بخش علایق و سلیقه های او تاثیر گذاشته بود اما اینکه چرا این نوجوان حالا تبدیل به یک نابغه موسیقی شده است هنوز در تعجب باقی مانده اند.
 

لچلان کانرس نابغه موسیقی,نوابغ موسیقی

 

لچلان کانرس نابغه موسیقی,نوابغ موسیقی

 

لچلان کانرس نابغه موسیقی,نوابغ موسیقی

 

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------