چندش آورترین مارمولک دنیا +عکس



مارمولک "نامیبیا" یکی از انواع جالب این موجود است که کارهای بسیار جالبی انجام می دهد و محل اصلی زندگی آن در صحرای نامیبیا است.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، مارمولک ها موجودات جالبی هستند که بسیاری از انسان ها از آن می ترسند و دوست ندارند نزدیک آن شوند. مارمولک ها گونه های متفاوتی دارند که هر کدام در نوع خود بسیار جالب هستند.
مارمولک "نامیبیا" یکی از انواع جالب این موجود است که کارهای بسیار جالبی انجام می دهد و محل اصلی زندگی آن در صحرای نامیبیا است. این صحرا یکی از گرم ترین ها است که دمای آن حداقل 45 درجه است.

 چندش آورترین مارمولک دنیا

 در صحرایی که بسیاری از روزها سال دمای بالا دارد، آب نیز بسیار سخت پیدا می شود و تنها موجوداتی در آن زنده می مانند که بتوانند به نوعی آب مورد نیاز بدنشان را تامین کنند که این مارمولک یکی از آن هاست.
مارمولک "نامیبیا" حرکت بسیار جالبی برای تامین آب بدنش انجام می دهد. او از آب چشمانش برای تامین آب بدنش استفاده می کند. برای اینکار او نیاز به یک زبان بلند و چسبان دارد تا تمام آب را از روی چشمان جمع کند.

  چندش آورترین مارمولک دنیا

 این مارمولک با دست و پای خاصی که دارد خیلی راحت روی شن ها قدم می زند و هر وقت تشنه شود سریع از چشمانش استفاده می کند و به ادامه راه خود می رود.
حرکت عجیب این مارمولک باعث شده است تا به او لقب چندش ترین مارمولک دنیا را بدهند. این مارمولک به ندرت در صحراهای نامیبیا دیده می شوند چرا که تقریبا نادر هستند.

 چندش آورترین مارمولک دنیا

  چندش آورترین مارمولک دنیا

 منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------