هالووین با سنجاب ها



اخبار گوناگون - هالووین با سنجاب ها

تصاویری که در این مطلب آمده اند، هر چند در نگاه اول ساده به نظر می آیند اما تنها یک عکاس حیات وحش به خوبی می داند با چه زحمتی تهیه شده اند.

مکس الیز یکی از عکاسان به نام حیات وحش در کشور انگلیس است. او برای هالووین* امسال ایده بسیار جالبی در سر داشت. برای همین ابتدا با کمک یکی از دوستانش تعدادی سنجاب وحش را خریداری کرد و پس از چند ماه تلاش، توانست ارتبط خوبی با آنها برقرار کند. مکس دوستان خود را در حیات پشتی منزلش رها کرد و با تعدادی کدوتنبل(نماد هالووین) لحظات بی نظیری را به ثبت رساند. مکس در مصاحبه با یکی از روزنامه مطرح کشور خود در مورد وضعیت سنجاب ها پس از عکاسی می گوید: البته این موجودات دوست داشتنی پس از چند ماه همزیستی به من عادت کرده اند، من میزبانی خوبی برای آنها بوده ام و حسابی با غذاهای لذیذ از آنها پذیرایی کرده ام.

 

پس از پایان عکاسی تصمیم با خود آنهاست اگر در حیات بزرگ منزل من بمانند از دیدن آنها خوشحال می شوم و برای عکاسی های آینده با هم همکاری خواهیم داشت. البته ابتدا تلاش می کنم تا آنها را به جنگل بازگردانم و این اولویت اصلی من است ولی اگر تمایلی به رفتن نداشته باشند باهم زندگی می کنیم. گفتنی است منزل مکس در یکی از مناطق روستایی شهر برادفورد قرار دارد.

 

اخبار , اخبار گوناگون , هالووین با سنجاب ها

 

هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب 31 اکتبر (نهم آبان) بر‌گزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.

یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود.

اخبار گوناگون - زیست نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------