خودروی فرمول1دست ساز +عکس



وقتی عاشق خودرو باشید دیگر مهم نیست چقدر باید هزینه شود تا یک خودروی خوب بدست آورید و تنها چیزی که می تواند برای آنها اهمیت داشته باشد رسیدن به خودرو مورد علاقه است.

برای عاشقان خودرو شنیدن صدای موتوری که در حال رسیدن به سقف سرعت است و از باطن سیلندهایش صدا را خارج می کند مانند لالایی های شبانه آرامش بخش است.

آن ها حتی حاضرند هرچه دارند در راه خودرو هزینه کنند تا به آنچه واقعا دوست دارند برسند. داشتن یک خودروی مسابقه ای یا فرمول 1 یکی از آرزوهای آن هاست که سخت به واقعیت می پیوندد.

خودروی مسابقه ای  , عکس اتومبیل

"میسو کوزمانوویچ" فردی عاشق خودروهای فرمول 1 است، به حدی که تمام سرمایه خود را صرف ساخت یک اتومبیل فرمول یک برای خودش کرده است تا یکی از بزرگترین آرزوهایش برآورده شود.

میسو که یک مکانیک اهل بوسنی است نزدیک به 1000 ساعت از زندگی خود را صرف ساخت یک نمونه از خودروهای فرمول 1 در حیاط خانه اش کرده است.

این خودرو که با هزینه زید 30 هزار دلار درست شده است 150 اسب بخار دارد که شاید برای رسیدن به سرعت خودروهای مسابقه بدرد نمی خورد اما حداقل می تواند مجوز تردد در خیابان ها را بگیرد.

خودروی مسابقه ای  , عکس اتومبیل

او هر قسمت خودرو را از بخش های مختلف که از خودروهای دیگر برداشته است و تمام مدت تنها برای سیستم های برق کشی از دوستانش کمک گرفته است.

این خودرو 6 متر طول و 1.2 تن وزن دارد. امکانات ایمنی مانند کیسه های هوا یا اطلاعات دیگر آن رعایت شده است پس مشکلی از نظر امنیت خودرو نخواهد داشت. او این خودرو را در نظر دارد نزدیک به 78 هزار دلار به فروش برساند.

خودروی مسابقه ای  , عکس اتومبیل

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------