استخدام دلقک برای ترساندن کودکان بدرفتار! +تصاویر



این روزها والدین ساکن شهر ناپلز به روش جدیدی برای ادب کردن کودکان بدرفتار روی آورده‌اند.

این روزها والدین ساکن شهر ناپلز (Naples) در فلوریدا به روش جدیدی برای ادب کردن کودکان بدرفتار روی آورده‌اند؛ یک دلقک 65 ساله ترسناک به نام رینکلز. از زمانی که این پیرمرد 65 ساله خود را به شکل دلقکی ترسناک درآورده، به اسم‌ورسمی رسیده است و در جشن تولد، مراسم تدفین و یا هر مراسمی که نیاز به یک دلقک ترسناک و بدون چشم داشته باشد، حضور پیدا می‌کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,دلقک

 

یکی از جدیدترین کارهایی که رینکلز انجام داده ترساندن و ادب کردن کودکانی است که رفتار بدی داشته‌اند. به‌تازگی مادری اهل ناپلز وی را استخدام کرد تا پسر 12 ساله شیطانش را سر جایش بنشاند. رینکلز درباره جدیدترین کار خود می‌گوید: این نوجوان از دلقک می‌ترسد. من هم سر راه اتوبوس مدرسه‌اش سبز شدم. او هم به‌یک‌باره جلوی دوستانش گریه و فرار کرد. چند روز بعد آن خام تماس گرفت و گفت: متشکرم! از این به بعد هر وقت بدرفتاری می‌کند به او می‌گویم «می‌خواهی رینکلز برگردد؟!».

 

اخبار,اخبار گوناگون,دلقک

 

اخبار,اخبار گوناگون,دلقک

 

رینکلز بومی رُد آیلند (Rhode Island) و سرباز بازنشسته ارتش است و به دنبال داشتن یک زندگی راحت‌تر به‌دوراز زمستان سخت نیو انگلند (New England) به فلوریدا نقل‌مکان کرد؛ اما خیلی زود متوجه شد که به بازی گُلف و پرسه زدن در کلوپ‌های فلوریدا که البته تفریح مستمری‌بگیرانی مثل اوست، علاقه چندانی ندارد؛ بنابراین سعی کرد تا سرگرمی جدیدی برای خود دست‌وپا کند. پس به‌صورت آنلاین ماسک دلقکی را از اینترنت خرید و کارت تجاری و آگهی‌های تبلیغاتی حاوی شماره تلفنش را سفارش داد. پس از شروع به کار آن‌قدر معروف شد که هرروز حدود 100 مشتری تلفنی با او تماس می‌گیرند.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران جوان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------