جالب‌ترین هنرنمایی‌ها با لگو +عکس



ساخت یک شهر با استفاده از لگو و یا بازسازی کشتی جنگی قدیمی با این وسیله نشان می دهد که افراد زیادی علاقه به لگو و هنرنمایی با آن دارند و هر روز وسیله های جدید را می سازند.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، هر آنچه که در دستان بچه ها به مانند اسباب بازی می ماند گاهی می تواند به جالب ترین نحوه با دست بزرگسالان استفاده شود. لگو یکی از وسیله هایی است که برای هنرنمایی توسط بسیاری از آن استفاده میشود که در ادامه برخی از آن ها را مرور می کنیم.

 

** ونیز لگویی

 

جالب‌ترین هنرنمایی‌ها با لگو

 

در سال 2008 پس از صرف زمانی نزدیک به پنج ماه 10 هنرمند ایتالیایی توانستند ونیز را با کاملترین شکل و جزئیات با استفاده از لگوهای مختلف طراحی کنند. آن ها در کار خود از بیش از 100 هزار لگو کمک گرفتند که در نوع خود یک رکورد جالب محسوب می شود. ونیز لگویی هنوز هم در یکی از موزه های این شهر برای نمایش پا برجا مانده است.

 

** کشتی جنگی

 

جالب‌ترین هنرنمایی‌ها با لگو

 

هنرمند ژاپنی "ژون بریک" در سال 2009 پس از 6 سال صرف وقت توانست یکی از جالب ترین مجسمه های لگویی دنیا را بسازد. او طرح خود را از یک کشتی جنگی زاپنی در جنگ جهانی دوم انتخاب کرد و آن را با تمام توانی که داشت بازسازی کرد. این کشتی نزدیک به 5 متر طول دارد و وزن آن نیز نزدیک به 100 کیلوگرم شده است. این هنرمند اثر خود را به موزه جنگ ژاپن اهدا کرد تا برای همیشه از آن مراقبت شود.

 

** وندینگ از جنس لگو

 

جالب‌ترین هنرنمایی‌ها با لگو

 

این دستگاه توسط فردی به نام آندریاس ساخته شده است و به طور کامل و دقیق نیز کار می کند. این دستگاه از 4 سنسور نوری، 4 صفحه لمسی و دو موتور ساخته شده است اما باقی ابزار آلات آن از همان لگوهای همیشگی هستند. این هنرمند برای این دستگاه حتی جایگاه سکه نیز ایجاد کرده است. وندینگ لگویی تنها یک نمونه در دنیا دارد که بیش از یک سال برای ساخت آن زمان صرف شده است.

 

** دروغ سنج لگویی

 

جالب‌ترین هنرنمایی‌ها با لگو

 

چندی پیش دو طراح برتر به نام های "کارن ویلکینسون" و "مایک پتریش" تواسنتند دستگاهی جالب را طراحی کنند که به عنوان دروغ سنج لگویی شناخته میشود آن ها با ساختن یک دستگاه لگویی و قرار دادن سنسورهای خاص یک آرامش سنج که البته به دروغ سنج نیز معروف شده است ساختند. این دستگاه قابلیت آن را دارد که سطح پوست را آنالیز کرده و با توجه به اطلاعات به دست آمده میزان آرامش را برگرداند.

 

** قلعه لگویی

 

جالب‌ترین هنرنمایی‌ها با لگو

 

"مایک دویل" هنرمندی است که به تازگی به دسته افرادی که با لگو هنرنمایی می کنند پیوسته است و یک قلعه با استفاده از 200 هزار قطعه لگو ساخته است. این هنرمند می گوید برای ساخت این قلعه نزدیک به 8 ماه زمان صرف کرده است و در این 8 ماه نیز 600 ساعت خود را تنها در زیرزمین خانه اش گذرانده است، جایی که این مجسمه ساخته شد. او می گوید ابتدا قصد داشتم یک قلعه کوچک بسازم ولی بعد از آنکه قلعه اول تمام شد تصمیم گرفتم قلعه را گسترش بدهم و همینطور آن را به اندازه حال حاضر در آوردم.

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------