هدیه کریسمس عجیب زوج هالیوودی به فرزندانشان +تصاویر



اخبار گوناگون - هدیه کریسمس عجیب زوج هالیوودی به فرزندانشان +تصاویر

خانواده " برد پیت" و " آنجلینا جولی " تعطیلات کریسمس را در جزایر " کوئینزلند " استرالیا سپری میکنند. این زوج هالیوودی در حالیکه فرزندان خود را برای بازدید از یک باغ وحش در این جزیره برده بودند یک بچه کانگرو به عنوان هدیه کریسمس به بچه های خود اهدا کردند.

به گزارش پرداد به نقل از هالیوود لایف: خانواده " برد پیت" و " آنجلینا جولی " تعطیلات کریسمس را در جزایر " کوئینزلند " استرالیا سپری میکنند. این زوج هالیوودی در حالیکه فرزندان خود را برای بازدید از یک باغ وحش در این جزیره برده بودند یک بچه کانگرو به عنوان هدیه کریسمس به بچه های خود اهدا کردند.

   اخبار,اخبار گوناگون,هدیه کریسمس عجیب زوج هالیوودی

 آنها در حالی از باغ وحش خارج میشدند  که یک بچه کانگرو در دستان "مکس" پسر 10 ساله آنها دیده میشد.این کانگرو کوچک " جویی" نام دارد و به گفته مسئولین باغ وحش مادر خود را در طبیعت از دست داده است و به همین دلیل نگهداری از آن به خانواده مشهور هالیوودی سپرده شد که قصد داشتند آن را به عنوان هدیه کریسمس به فرزندان خود بدهند. به نظر میرسد این خانواده ثروتمند هالیوودی اوقات بسیار خوبی را در کنار هم سپری میکنند. آنها سال پر مشغله ای را پشت سر گذاشتند و کمتر فرصت داشتند تا همگی در کنار هم باشند. شنیده میشود این زوج هالیوودی ثروتی بیش از 300 میلیون دلار دارند.
 اخبار,اخبار گوناگون,هدیه کریسمس عجیب زوج هالیوودی

اخبار,اخبار گوناگون,هدیه کریسمس عجیب زوج هالیوودی

 

اخبار گوناگون - پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------