خانه بادکنکی +عکس




بادکنک یک سرگرمی بسیار محبوب میان کودکان و حتی بین بزرگسالان است. برخی انقدر بادکنک ها را دوست دارند که حتی می خواهند تمام زندگی شان از این سرگرمی جالب درست شده باشد.

تا به حال شاید حیواناتی که به وسیله بادکنک ها ساخته شده است را دیده باشید این موجودات بادکنکی بسیار بامزه و زیبا هستند و غالبا افرادی که علاقه بسیاری به بادکنک دارند عاشق آن هستند.

"جرمی تلفورد" انگلیسی یکی از این افراد است که علاقه خاصی به بادکنک ها دارد و از جمله افرادی است که حتی دوست دارد تا تمام زندگی اش از بادکنک درست شده باشد.

خانه بادکنکی , خواندنی ,بادکنک

او با توجه به این علاقه اش و برای اینکه بتواند آرزویش را محقق کند دست به اقدامی جالب زد و یک خانه کامل از بادکنک ساخت. او با انتخاب  یک طرح قدیمی اتاق نشیمن خانه اش را کاملا بادکنکی کرده است.

"تلفورد" با استفاده از 2600 بادکنک و با صرف نزدیک به 40 ساعت زمان توانست این اتاق بسیار زیبا را درست کند. او در این بازسازی بادکنکی تمام جزئیات را رعایت کرده است و تمام اجزاء اتاقش را بادکنکی کرده است.

او می گوید:"من در اینترنت به دنبال یک نمایی از خانه انگلیسی در صده 18 گشتم و این طرح را پیدا کردم به همین علت تمام آن را به شکل همان طرح با بادکنک بازسازی کردم"

خانه بادکنکی , خواندنی ,بادکنک

خانه بادکنکی , خواندنی ,بادکنک

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------