هتل کارتونی؛ جاذبه جدید گردشگری ژاپن + عکس



در آینده نزدیک یک هتل که با الهام از یک کارتون کودکان ساخته شده، به جاذبه جدید گردشگری ژاپن تبدیل می شود.

یک شرکت ژاپنی قصد دارد با هدف جذب بیشتر گردشگران به ژاپن با ساخت یک هتل زیرآبی که با الهام از یک کارتون کودکان ساخته شده، در سالهای آتی گردشگران بیشتری را جذب این کشور کند.

این هتل زیرآبی که دارای یک مرکز تجاری نیز خواهد بود به شکل دایره ای با 500 متر قطر است حدود چهار کیلومتر ار ساحل فاصله داشته به شکل دایره بوده و ساخت آن حدود چهار سال طول می کشد.

هتل کارتونی جاذبه جدید گردشگری ژاپن + عکس

هتل کارتونی با الهام از یک کارتون علمی-تخیلی با استفاده از جدیدترین فناوریها ساخته خواهد شد و در شرایطی در سالهای آتی به میزبان روزانه هزاران گردشگر تبدیل می شود که دولت ژاپن برای جذب 20 میلیون گردشگر به این کشور در سال 2020 هدفگذاری کرده، این در حالی است که شهر زیبای توکیو، پایتخت ژاپن در همین سال نیز میزبان مسابقات المپیک خواهد بود.

دولت ژاپن همچنین در قالب راهبرد جدیدش برای جذب 20 میلیون گردشگر در سال 2020 توجه ویژه‌ای نیز به جذب گردشگر ازکشورهای شرق و جنوب آسیا، بویژه چین و هند با بیش از دو میلیارد نفر جمعیت دارد، البته از آنجا که گردشگری حلال یکی از سودآورترین گونه های صنعت گردشگری در جهان برای اقتصاد کشورهاست، توسعه گردشگری حلال و جذب گردشگران مسلمان از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا نیز در دستور کار دولت ژاپن قرار دارد.
اخبارگوناگون - خبرگزاری فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------