هتل معلق میان زمین و هوا +عکس



اخبارگوناگون - هتل معلق میان زمین و هوا +عکس

هتل عجیب جنگل های کورنیش از روی کشتی های فضایی و زیپلین های قدیمی ساخته شده است و با استفاده از چند کابل محکم میان زمین و هوا معلق مانده است.

یکی از نکاتی که گردشگران همیشه روی آن حساس هستند هتلی است که می خواهند برای اقامت به آنجا رفته  چند روزی را در آن بگذرانند. معمولا ما هتلی را انتخاب می کنیم که بهترین امکانات را داشته باشند یا زیبا و منحصر به فرد باشند.

هتل هایی که در جنگل ساخته می شوند از جمله مکان هایی هستند که گردشگران فراوانی را به خود جذب می کنند اگر این هتل منحصر به فرد باشد افراد بیشتری را هم برای اقامت ترغیب می کند. یکی از این هتل های جالب در میانه جنگل های "کورنیش" در انگلستان است.

این هتل عجیب از روی کشتی های فضایی و زیپلین های قدیمی ساخته شده است و با استفاده از چند کابل محکم میان زمین و هوا معلق مانده است. این هتل دو اتخت یک نفره دارد و وسایل زندگی در آن به خوبی مهیا شده است تا زندگی چند شبی میان زمین و هوا آسان باشد.

مهمان ها باید با استفاده از پلکانی که به سبک جنگل استتار شده است رفت و آمده کرده و البته هیزم لازم برای گرم نگه داشتن اتاق را نیز چمع کند زیرا اتاق به اجاق هیزمی برای گرم کردن مجهز شده است. به نظر می رسد این اولین هتل توپی شکل باشد که در انگلستان راه اندازه شده است. هزینه یک شب اقامت در این هتل 95 دلار تعیین شده است.

اخبار,اخبارگوناگون,هتل معلق

اخبار,اخبارگوناگون,هتل معلق

اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------