5 چاله باورنکردنی و ترسناک در دنیا +عکس



اخبار گوناگون - 5 چاله باورنکردنی و ترسناک در دنیا +عکس

تا به حال عکس های بسیاری در مورد چاله های عظیم و فرونشینی های زمین دیده اید اما داستان و علت به وجود آمدن آن ها را شاید به درستی نمی دانید.

 فروکش و رانش زمین همیشه حادثه آفرین بوده است، این حادثه گاها با چاله های عظیمی همراه می شود که زمین را به مانند آبکش می کند. چاله ها گاهی می توانند کوچک باشد اما زمانی که گسترش پیدا کنند به چاه های وحشتناکی تبدیل می شوند که نزدیک شدن به آن ها هم شجاعت بسیاری می خواهد.


**سن دیگو

 

اخبار,اخبار گوناگون,چاله های عظیم

 

در سال 1998 طوفان و باران بسیار شدید در منطقه سان دیگو آمریکا رخ داد که در پی آن فاجعه بسیار بزرگی رخ داد. پس از این حادثه و در حالی که دوروز از باران گذشته بود هنوز سیل در خیابان ها جاری بود که ناگهان در بخشی از جاده های منتهی به شهر چاله ای عظیم دهان باز کرد. این چاله 243 متر طول و 21 متر عمق داشت.


** گواتمالا

 

اخبار,اخبار گوناگون,چاله های عظیم

 
در سال 2010 طوفان بزرگی به نام آگاتا در این شهر رخ داد که خرابی های بسیاری را به بار آورد اما مهمترین آن ها چاله ای بود که رد شهر ایجاد شده بود. این چاله که به یکباره در زمین ایجاد شد باعث مرگ 15 نفر شد و ارتفاع آن نزدیک به دو کیلومتر است. این چاله به قدری وحشتناک بود که عکس های آن همیشه در اینترنت دیده شده است.


** آیداهو

 

اخبار,اخبار گوناگون,چاله های عظیم

 

در سال 2012 هنگامی  که مردم درحال گذر از بزرگراه آیداهو بودند ناگهان اتوبان فروکش کرد و به ارتفاع 100 متر پایین رفت. در این حادثه تنها یک خودرو دچار سانحه شد که در آن خانمی در حال حرکت به سمت محل کارش بود. او پس از سقوط درجا جانش را ازدست داد. با وقوع این حادثه بزرگراه برای مدت سه هفته مسدود بود.


**گوانگژو

 

اخبار,اخبار گوناگون,چاله های عظیم

 

یکی از شلوغ ترین شهرهای چین در ابتدای سال 2013 شاهد سانحه ای بسیار وحشتناک بود. در ساعات اوج شلوغی و در منطقه ای قدیمی یکی از خانه ناگهان فروکش کرد. در این حادثه که به نظر باید بیش از 30 کشته داشته باشد تنها یک نفر زخمی شد. این چاله به عنوان یکی از وحشتناک ترین چاله های به وجود امده در سال 2013 به شمار می آید که نزدیک به 20 متر هم ارتفاع داشت.


** دایستا

 

اخبار,اخبار گوناگون,چاله های عظیم

 
این شهر که در تگزاس قرار دارد سال ها دارای یک چاه آب بزرگ در میانه های شهر بود ولی در سال 2008 این چاه ناگهان گسترش پیدا کرد و از قطر 30 متر به 90 متر گسترش پیدا کرد. همچنین عمق آن نیز ناگهان به عدد 76 نزدیک شد. البته این گسترش باعث مرگ هیچ کس نشد ولی تاسیسات و امکانات بسیاری را از بین برد و البته وحشتی عمومی در مردم برای همیشه باقی گذاشت.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------