افرادی بی تجربه ای که خودشان را عمل کردند +عکس



افرادی بی تجربه ای که خودشان را عمل کردند +عکس

جراحان سال ها درس می خوانند تا بتوانند دست به عمل های سخت زده و بیمارانی که در حال مرگ هستند را نجات دهند. این جراحان همیشه در بیمارستان ها حضور دارند منتظر ورود بیماران هستند.

بیمارستان ها برای عمل های جراحی معمولا هزینه های زیادی را از بیماران دریافت می کنند از این رو شاید بیمارانی باشند که توانایی پرداخت هزینه بیمارستان را نداشته باشند و دست به کارهای بسیار خطرناکی می زنند. در ادامه با افرادی آشنا خواهیم شد که در کمال بی تجربگی خودشان را عمل کرده اند.


**ژنگ یانلینگ

 

عمل جراحی,عمل جراحی توسط خود بیماران

 

ژنگ مردی 47 ساله چینی است که به خاطر یک بیماری مجبور شد عمل جراحی خاصی را روی پایش انجام دهد اما این مرد که یک کشاورز ساده بود نتوانست هزینه های بیمارستان را تقبل کند و از این رو پزشکان حاضر به جراحی او نشدند. این مرد که تنها یک ماه تا پایان زندگی اش فاصله داشت تصمیم گرفت خودش دست به عمل جراحی بزند.


او برای نابود کردن بیماری پای راست خودش را با استفاده از اره چوب بری قطع کرد. این مرد حتی سه دندانش را به خاطر فشاری که از درد به چوب درون دهانش آورده بود از دست داد. پس از پخش شدن خبر این عمل جراحی یک پزشک شانگهایی ادامه مداوای او را به رایگان انجام داد.


** داوین ویلیامز

 

عمل جراحی,عمل جراحی توسط خود بیماران

 
این مرد که یک کارگر ساده بود از دیگر افرادی است که بر روی خودش عمل جراحی انجام داده است. یک توده عجیب استخوانی پس از تصادفی سخت روی پیشانی این مرد ظاهر شد و نیاز به عمل جراحی داشت اما این مرد 48 ساله توانایی پرداخت هزینه های عمل را نداشت و بیمه نیز کمکی به او نمی کرد. این مرد تصمیم گرفت با استفاده از یک جعبه ابزار و به کمک همکار و پسرش خودش عمل جراحی را آغاز کند. این مرد بعد از چند ساعت عمل عجیب و البته وحشتناک توده را از روی سرش برداشت.


** وو یانوبی

 

عمل جراحی,عمل جراحی توسط خود بیماران

 

یک خانم چینی چند سال پیش تصمیم گرفت تا عمل جراحی شکم خود را در خانه انجام دهد زیرا توانایی پرداخت عمل های جراحی مدرن را نداشت. "وو یانوبی" خانم 53 ساله ای است که از بیماری خاصی رنج میبرد که باعث شده بود توده ای 25 کیلوگرمی از آب در شکمش ایجاد شود.

این خانم برای انجام عمل جراحی شکم خود را با چاقوی آشپزخانه باز کرد ولی به خاطر از دست دادن خون زیاد در میان جراحی بیهوش شد. اما افرادی که در خانه بودند توانستند او را به موقع پیدا کرده و به بیمارستان برسانند و در آنجا به صورت رایگان درمان شد.


** ماری (نام نمایشی)

 

عمل جراحی,عمل جراحی توسط خود بیماران

 

چند سال پیش خانمی به نام "ماری" که البته نام اصلی او نیست، با صورتی بسیار عجیب و بدحالت وارد بیمارستان شد و درخواست کرد تا یک جراح پلاستیک او را ویزیت کند. پس از ویزیت مشخص شد این حانم قصد داشته است کاملا رایگان و بی دردسر و بدون متخصص خود را زیبا کند ولی در نهایت تنها صورت خود را نابود کرده بود. این خانم از اینترنت چند ژل زیبایی خریداری می کند و به لب و گونه هایش تزریق می کند اما پس از 24 ساعت صورت او بهم ریخته و از فرم خارج می شود. حتی زخمی قدیمی نیز روی صورتش به گونه ای عجیب تر نمایان می شود.


** اینیس رامیرز

در سال 2000 یک خانم مکزیکی در حالی که در یک روستا زندگی میکرد عمل سزارین را روی خودش انجام داد. این خانم که دچار دردهای زایمان شده بود نمی توانست خود را به موقع به بیمارستان برساند از این رو تصمیم گرفت تا یک عمل سزارین را روی خودش اجرا کند.

این خانم با استفاده از یک چاقوی آشپزخانه 15 سانتی متری شکمش را شکاف داد و بچه را از شکمش خارج کرد. او پس از تمام شدن عمل پسر بزرگش را به دنبال کمک فرستاد و او توانست پزشکان را بالای سر مادرش بیاورد...../yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------