روشی جالب و غیر عادی در برگزاری مراسم عروسی +تصاویر



اکثر عروس و دامادها بعد از پایان مراسم ازدواج با ماشینهای تزیین شده و یا کالسکه های زیبا کلیسا را ترک میکنند اما این عروس و داماد اسکاتلندی راهی جالب و غیر عادی برای این امر انتخاب کردند که باعث شهرت آنان شد.

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

آنها بعد از پایان مراسم به همراه میهمانانشان از قطار مترو استفاده کردند تا به محل برگزاری مجلس شام بروند. این عروس و داماد خلاق ابتدا مراسم عقد را در کلیسا برگزار کردند و سپس برای عکس برداری از عروس و داماد به پارکی نزدیک کلیسا رفتند و سپس عروس و داماد به همراه 40 میهمان راهی ایستگاه مترو شدند.
کارکنان ایستگاه مترو گلاسکو با دیدن این عروس و داماد حیرت زده شده بودند و زمانیکه داماد جوان 29 ساله پشت باجه بلیط فروشی درخواست 42 بلیط کرد همه با شگفتی به آنها نگاه میکردند.
مدیر این ایستگاه مترو میگوید: استفاده از مترو به عنوان وسیله حمل عروس و داماد مسئله ای غیر عادی است اما ما خوشحال هستیم که توانستیم در برگزاری بهترین روز این عروس و داماد به آنها کمک کنیم و گوشه ای از این مراسم باشیم.
بعد از ورود این عروس و داماد و همراهانشان به واگن های قطار جشن و پایکوبی ادامه پیدا کرد و حتی تعدادی از مسافران حاضر در واگن نیز در این جشن و سرور شرکت کردند.

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

منبع:pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------