فروش میلیونی گرانترین صندلهای زنانه با شعار تقلبی +عکس



فروش میلیونی گرانترین صندلهای زنانه با شعار تقلبی +عکس

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش پرداد به نق.ل از دیلی میل: گرانترین صندلهای زنانه در دنیا با شعاری تقلبی به فروش میلیونی رسیده است.این صندلهای زنانه قیمتی معادل 180 پوند دارد و تا کنون میلیونها جفت از آنها به فروش رسیده است .

ادعا شده بود که این صندلها به گونه ای طراحی شده است که باعث میشود پاها خوش ترکیب و زیبا شود اما تحقیقات نشان میدهد هیچ تفاوتی میان این صندلها با نوع معمولی صندلهای زنانه وجود ندارد.

این طرح صندل در سال 2007 به بازار آمد و تا کنون میلیونها جفت از آن به فروش رسیده است و مهمترین عامل فروش میلیونی این محصول ادعای مطرح شده از سوی کارخانه سازنده مبنی بر تاثیر این صندلها بر زیبایی پاهاست.

ارزانترین نوع این صندل قیمتی معادل 36 پوند دارد و افرادی مانند اپرا وینفری ، نیکلا لاوسن و سارا هاردینگ از این نوع صندل خریداری کرده اندپژوهشگران آزمایشاتی روی دخترانی با میانگین سنی 17 تا 23 سال با وزن و قد مشابه انجام دادند و متوجه شدن پوشیدن این صندلها هیچ تفاوتی با نوع عادی آنها ندارد و شعار تبلیغاتی این کارخانه رویایی بیش نیست.

کارخانه سازنده این محصول ادعا کرده است شرایط آزمایشی در این پژوهش محدودیتهایی داشته است که روی نتیجه تاثیر دارد و آنچه آنها ادعا کرده اند حقیقت دارد و حاضرند در آزمایشگاه کارخانه این مسئله را به اثبات برسانند./پرداد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------