قبض پارکینگ ۱۰۵ هزار دلاری برای زنی که اتومبیل ندارد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قبض پارکینگ ۱۰۵ هزار دلاری برای زنی که اتومبیل ندارد

سرگرمي - زن شیکاگویی وقتی قبوض 105 هزار دلاری پارکینگ را دید شوکه شد.

جنیفر فیتزجرالد متهم شده که بدلیل نقض قوانین ایالتی و پارک در فرودگاه در مجموع 678 قبض برایش صادر شده و باید مبلغ 105 هزار دلار بابت پول پارکینگ و نپرداختن قبوض بپردازد.جنیفر که از این داستان شوکه شده بود به نوشته اسکای نیوز تلاش کرد تا اصل قضیه را کشف کند.

ظاهرا جنیفر چند سال قبل نامزدی بنام براندون پریوو داشته که وی از پسرعموی جنیفر اتومبیلی را به قیمت 600 دلار در سال 2008 می خرد. جالب اینجاست که نامزد سابق با نشان دادن ابزار علاقه به پسر عموی نامزد خود طوری وانمود کرده که می خواهد اتومبیل را به نام جنیفر بزند.پسر عموی جنیفر، اتومبیل را به نام جنیفر می زند. بعد از مدتی جنیفر و براندون از هم جدا می شوند ولی براندون از اینکه اتومبیل بنام نامزد سابق اش است اهمیت نداده و  اتومبیل را در پارکینگ فرودگاه اوهار رها می کند و می رود.

در مجموع 678 قبض پارکینگ  برایش صادر شده است.

مقامات به جنیفر مراجعه کرده تا هم گواهینامه وی را ضبط کنند و هم جریمه را بگیرند که متوجه ماجرا و ادعاهای جنیفر می شوند.جنیفر موضوع را به جنجال حقوق تبدیل کرده و حالا قرار است در بهار سال آینده در این باره بحث شود. ظاهرا جنیفر که کلید اتومبیل را هم ندارد به براندون گفته تا بیاید و اتومبیل را تکان دهد اما وی حاضر به این کار نشده، چرا که ممکن است جریمه ها گردن وی بیفتد./خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------