عکس برهنه دختر رئیس جمهور جنجالی شد +عکس



عکس برهنه دختر رئیس جمهور جنجالی شد +عکس

گلناره کریم اف دختر رئیس جمهور 75 ساله ازبکستان با انتشار عکس برهنه خود سبب خشم و کینه مردم ازبکستان و پدرش نسبت به خود شد. این در حالی است که پدر او به شدت بیمار است و احتمال میرود در صورت مرگ و یا عدم توانایی در انجام امور این وظیفه به دخترش محول خواهد شد.

عکس برهنه دختر رئیس جمهور جنجالی شد

رئیس آژانس اطلاعات ازبکستان که سابقا از روسای " ک گ ب" نیز بوده است میگوید : اتهاماتی نظیر فساد مالی و اخلاقی و اکنون نیز تصاویر برهنه دختر از جمله مسائلی است که اعتبار و آبروی این خاندان را خدشه دار کرده است .
گفته میشود وقتی رئیس  سازمان اطلاعات ازبکستان این تصاویر را به کریم اف 75 ساله نشان داده است وی به شدت خشمگین شده و تلفن همراه و زیرسیگاری روی میز کارش را به سمت او پرتاب کرده  و سپس با احضار دخترش سیلی محکمی به او زده است.
به گفته شاهدان این مرد 75 ساله مدتها در کاخ ریاست جمهوری در تاشکند سرگردان و سردرگم بوده و ساعتها بی وقفه و بدون کنترل گریه کرده است.
گلناره به عنوان یکی از زنان قدرتمند آسیای مرکزی به شمار می رود و صاحب یک کانال رادیو و تلویزیون کابلی است و گفته میشود ثروتش بالغ بر 400 میلیون پوند میباشد. او هفته گذشته اعلام کرد از سوی مخالفان پدرش با جیوه مسموم شده است که سریعا مداوا شده و خطری او را تهدید نکرده است.

عکس برهنه دختر رییس جمهور ازبکستان

عکس برهنه دختر رئیس جمهور جنجالی شد

 

عکس برهنه دختر رئیس جمهور جنجالی شد

منبع:پرداد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------