پلنگی که عکاس نشنال‌جئوگرافیک را سورپرایز کرد/ زندگی با



نشنال‌جئوگرافیک در صفحه رسمی اینستاگرام خود عکسی را از یک ببر در وسط یک شهر منتشر کرده و ماجرای آن را از زبان عکاسش نوشته است؛

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

استیو وینتر، این عکس را ثبت کرده است. در توضیح این عکس آمده؛

معرفی کردن پدر بزرگ! درباره شکه شدنتان با من صحبت کنید. وقتی من دوربین را روی این پل کوچک گذاشتم، هیچ پیش‌بینی خاصی نداشتم که صبح روز بعد چه چیزی را خواهم دید.

یک پلنگ سالم، بزرگ و پر طراوت که یک سورپرایز هیجان انگیز بود. پارک ملی سانجی گاندی در بمبئی هند، جواهری در جهان است. بمبئی می تواند راهی روبه جلو را که زندگی به همراه پلنگ است، نشان بدهد. هیچ مکان دیگری مانند بمبئی در جهان وجود ندارد.

این پارک ملی نشان می دهد اگر اجازه دهیم انسان می تواند به همراه حیوانات در مناطق شهری و بدون هیچ مشکلی زندگی کند. ببر ها منطبق پذیرترین گربه های روی کره زمین هستند، پوشش های تلویزیونی اخیر تلویزیون های داخلی هند برای موفقیت هند برای زندگی با ببرها و تلاش مسئولان پارک ملی خجالت آور است.

برای رقابت شبکه های تلویزیونی در رابطه با حقیقت و موفقیت زندگی کنار ببرها دروغ نگویید. هیچ گونه حمله ای توسط ببر ها در این پارک در 3 سال اخیر رخ نداده است. متن زیر را برای حقیقت بخوانید:

هند به علت فرهنگ و اعتمادش برای زندگی با ببرها، فیل ها و .. بسیار منحصر به فرد است. مشکلات گذشته این پارک توسط انسات ها خلق شد، آوردن شیر ها به مناطقی داخل شهر که پر از انسان بود، اشتباه انسان 13 سال پیش مشکلاتی را ساخت.

دنیا طبیعی ما، خالصا فوق العاده و عالی است و بدون آن ما نمی توانیم زنده بمانیم. ما باید بیدار شویم و طبیعت که به آن برای اکسیژن آب و غذا نیاز داریم نجات دهیم. اگر گربه های بزرگ را نجات دهیم می توانیم خودمان را نشان دهیم.

 

اخبار گوناگون - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------