پیرترین دانشمند شغلش را پس گرفت +تصاویر



پیرترین دانشمند استرالیا شغلش را در دانشگاه پس گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک دانشمند 102 ساله که لقب پیرترین دانشمند استرالیا را به دوش می‌کشد، پس از مشکلات زیاد توانست شغل خودش در دانشگاه را ادامه دهد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

دیوید گودال 102 ساله یک دانشمند در زمینه اکولوژی است که سال‌های عمر خود را از زمانی که دکترای خود را در این رشته گرفته است، در دانشگاه کووان شهر پرت در استرالیا گذرانده است و 4 روز از هر هفته را صرف کار و تحقیق خود کرده است.

 

این دانشمند در چندین سالی که در این دانشگاه فعالیت داشته است، بیشتر وقت خود را روی تحقیقات خود صرف می‌کرد و به صورت داوطلبانه هم به امور دانشجویان دکتری دانشگاه نظارت می کرده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

در همین سال‌های اخیر بود که مسئولان دانشگاه کووان به او اعلام کردند که آن‌ها نگران وضعیت سلامت این دانشمند 102 ساله هستند و او را از فعالیت کردن در دانشگاه بازداشتند و به وی پیشنهاد دادند کارهای خود را در خانه خود انجام دهد و دیگر در دانشگاه حاضر نباشد.

 

گودال هم که از این تصمیم ناراحت شده بود، بالاخره پس از اینکه این تصمیم را در عموم فریاد زد، شغل خود در دانشگاه را پس گرفت و مسئولان دانشگاه به وی سه سال دیگر تا پایان کارش مهلت و دفتر کاری نزدیکتر به خانه‌اش دادند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------