این موتورسیکلت به تنهایی روی دو چرخ می‌ایستد+تصاویر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در این موتورسیکلت از فناوری ویژه‌ای به نام UNI-CUB استفاده شده است که به آن امکان می‌دهد بدون کمک گرفتن از جک یا ابزار اضافی به راحتی تعادل خود را روی دو چرخ نگه دارد.

به گزارش  فارس، این روزها بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان موسوم به CES 2017 در آمریکا دایر شده است و یکی از جالب‌ترین محصولاتی که طی آن در معرض دید عموم قرار گرفته موتورسیکلتی است که بدون هرگونه ابزار جانبی می‌تواند روی دو چرخ خود بایستد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

این موتورسیکلت را شرکت ژاپنی هوندا ساخته است که این محصول در اصل مدل اصلاح شده NC750S محسوب می‌شود و به تنهایی تعادل خود را روی دو چرخ برقرار می‌کند.

 

شرکت هوندا اعلام کرد سال ۲۰۵۰ میلادی تعداد ژاپنی‌های بین ۷۸ تا ۸۰ سال نسبت به ساکنان ژاپن با میانگین سنی ۲۰ تا ۳۰ سال دو برابر بیشتر است و این افراد به وسایل نقلیه شخصی نیاز دارند که آسان‌تر از آنها استفاده کنند.

 

در این موتورسیکلت از فناوری ویژه‌ای به نام UNI-CUB استفاده شده است که به آن امکان می‌دهد بدون کمک گرفتن از جک یا ابزار اضافی به راحتی تعادل خود را روی دو چرخ نگه دارد و با سرعت کم بتواند بدون کمک راننده به جلو حرکت کند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

فناوری مذکور روی چرخ جلوی موتورسیکلت تمرکز دارد و با کنترل دقیق پره‌های لاستیک جلو، انرژی مکانیکی را به گونه‌ای انتقال می‌دهد که تعادل برقرار شود.

  

این موتورسیکلت هوشمند با فناوری مذکور همچنین می‌تواند صاحب خود را تشخیص دهد تا پس از فعال شدن کلید مربوطه، موتورسیکلت ماننده حیوان خانگی پشت سر صاحب خود حرکت کند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

هنوز زمان عرضه عمومی این موتورسیکلت هوشمند و قیمت نهایی آن برای فروش در بازار اعلام نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------