گران ترین خودروی دنیا +عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

گران ترین خودروی دنیا +عکس

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بسیاری از دوست داران خودرو حتما می دانند که بوگاتی ویرون این روزها لقب گران ترین خودروی دنیا را با قیمت 1.5 میلیون دلار به دوش می کشد که البته جایگاهش به نظر خیلی مطمئن نیست و ممکن است این لقب را به خودروی دیگری بدهد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

" LykanHypersport" خودروی جدید است که قرار است در نمایشگاه خودروی قطر در سال 2013 رونمایی شود و البته احتمال آن را دارد که لقب گران ترین خودرو را برای خودش بدست آورد. این خودرو قرار است با قیمت 2.2 میلیون دلار یعنی بیش از نیم میلیون دلار گران تر از بوگاتی به فروش برسد، در حالی که امکانات آن از بوگاتی بسیار کمتر است.

 

این خودرو می تواند 0 تا 100 را در 2.7 ثانیه طی کند و همچنین سقف سرعت آن نیز 400 کیلومتر در ساعت است. در مقابل بوگاتی سقف سرعتی 424 کیلومتری و همچنین 0 تا 100 را در 2.5 ثانیه طی می کند. این خودرو البته دارای امکانات ویژه مانند چرم های اصل و مرغوب برای صندلی ها، استفاده از طلا در طراحی داخلی و همچنین چراغ هایی از الماس است که همه این موارد قیمت آن را بالا برده اند.

این خودرو همچنین در تعداد کم تولید می شود و در سال 2013 تنها 7 عدد از آن ها قرار است وارد بازار شود. گفته می شود تنها طراحی بدنه این خودرو نزدیک به 6 سال زمان برده است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

/باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------