بزرگ ترین دیوار از مکعب روبیک +عکس



بزرگ ترین دیوار از مکعب روبیک +عکس

این دیوار موزاییکی غول پیکر، بزرگترین دیوار در نوع خود در جهان است که طول حدود 67 متر و ارتفاع آن حدود 4 متر است و محل تقاطع زمین و آسمان در ماکائو را به نمایش گذاشته است.

روزگارنو: این دیوار موزاییکی غول پیکر، بزرگترین دیوار در نوع خود در جهان است که طول آن حدود 67 متر و ارتفاع آن حدود 4 متر است و محل تقاطع زمین و آسمان در ماکائو را به نمایش گذاشته است.

اجزای این دیوار از 85,794 مکعب روبیک ساخته شده است. هر مکعب روبیک باید قبل از اینکه بر روی پانل ها مونتاژ شود ابتدا حل شود و به شکلی که مورد نظر هنرمند است در آید.

برای خرید این همه اسباب بازی در انگلستان باید 857,082 پوند خرج کنید.

 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

 

تاکنون این بزرگترین دیوار موزاییکی با استفاده از مکعب روبیک است که در کتاب گینس ثبت شده است. اگر هر مکعب را 9 پیکسل در نظر بگیریم، این دیوار از 772,146 پیکسل تشکیل شده است.

 

آقای جاش چالوم، یک کارگر از تورنتوی کانادا، دو هفته را صرف طراحی این دیوار موزاییکی کرده است.

این مرد 53 ساله گفت: من همیشه عاشق خواندن کتاب رکوردهای گینس بوده ام و این بار می خواستم با ایجاد یک چیز باشکوه هم نامم را در این کتاب ثبت کنم و هم هر کسی از دیدن آن تعجب کند. مکعب روبیک همواره مرا به خود جذب می کرد و این وسیله ای است که هر کسی در جهان می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

  

آقای چالوم با کمک یک طراح گرافیک به نام نیک هال که نقشه گرافیکی این طرح را داده است مدت 5 سال در این کار وقت گذاشته است.

او 90 روز برای کنار هم قرار دادن مکعب ها و همچنین 5 هفته برای حل کردن تک تک مکعب ها وقت صرف کرده است./روزگارنو

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------