موزه‌های عجیب که نمی‌توانید تصور کنید (+تصاویر)



وقتی اسم موزه را می‌شنویم چیزی که به ذهن‌مان می‌آید نقاشی‌های هنرمندان مشهور یا مومیایی‌های مصری است.

این موارد چیزهایی‌ست که به نظر ما طبیعتا جایگاه آن‌ها موزه‌هاست. مثل همیشه ما علاقه بیشتری به دیدن اشیاء عجیب در موزه‌ها هستیم اما لیستی که در اینجا وجود دارد چیزی فراتر از موارد عجیب است.

1.    موزه دستمال مرطوب در میشیگان: دلیل اینکه اصلا چرا کسی باید دستمال‌های مرطوب را جمع کند و مخصوصا اینکه چرا باید موزه‌ای در این مورد ایجاد کند برای ما هم معلوم نیست. تاریخ دستمال مرطوب‌های اولیه این موزه به 1963 برمی‌گردد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,موزه

 

2.    موزه تیمارستان در ویکفیلد بریتانیا: انتظار دیدن چه چیز‌های جالبی را در موزه بیماران روانی دارید؟ خوب دیدن دیوارهای سلول آن‌ها که با پدهاب مخصوصی پوشیده شده‌است در نوع خود جالب است. البته در آن وسایلی هم از یک تیمارستان در سال 1818 موجود است. به نظر می‌رسد اگر زیاد حال مساعدی ندارید این مکان جای مناسبی برای رفتن باشد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,موزه

 

3.    موزه دستگاه دیالیز در سیاتل واشنگتن: دستگاه‌هایی که در این موزه وجود دارند مربوط به سال 1940 می‌شود.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,موزه

 

4.    موزه وسایل جادوگری در کورنوال بریتانیا: این موزه از سال 1951 بوده و مدعی داشتن بیشترین و ترسناک‌ترین لوازم مورد نیاز جادوگران است.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,موزه

 

5.    موزه تاریخ تدفیندر هوستون تگزاس: شعار این موزه این است «هر روز روی زمین، روز خوبیست». در اینجا وسایلی که در مراسم تدفین افراد مشهور و ثروتمند استفاده شده از سال 1900 جمع آوری شده‌است.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,موزه

 

6.    موزه در توالت فرنگی در سنت آنتونیو تگزاس:در اینجا می‌بینیم طراحی روی سرپوش توالت فرنگی‌ها هم نوعی هنر محسوب می‌شود. فردی که این موزه را برپا کرده فرده 90 ساله است که احتمالا از حس طنز قوی‌ای برخوردار بوده‌است.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,موزه

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------